neděle 11. dubna 2010

Let your hair down, please!

Obyčejně se mi chce psát spisovně, dneska ne...
Vůbec nejsem překvapená, že jsem udělala pauzu v každodenním přispívání. Čtvrtek ve škole byl nad očekávání dobrej to asi proto, že mi hodně lidí drželo palce, aby ten první den po nemoci vyšel Pátek ale už tak slavnej nebyl. Ve škole je zima jako v únoru, venku je pošmourno jako v říjnu a já mám jarní únavu.... jako na jaře (tak aspoň něco sedí :)))
Včera narozeninová oslava, kde jsem si zatancovala na naprosto antitaneční hudbu, předala dárek kterej se mi tak líbil, že si ho snad dojdu koupit :))) , snědla půlku tácu plnýho šunky a sejrů a vyvenčila novou jarní blůzku. A měla úspěch!
the present
 the blouse with very spring-time pattern

Jsem moc moc moc moc ráda, že vás moje "Cahiers" baví. 31 lidí! To je jako kdyby si to tu četla moje tím nechci říct, že jste jako moje třída, protože jste nesrovnatelně lepší žejo plus ještě 5 lidí navíc.
Děkuji, merci, thanks, gracias...
Tvoje Zoriska

4 komentáře:

  1. to počasí mě taky štve, přes týden když musím být ve škole je krásně a o víkendu si leje..

    OdpovědětVymazat
  2. :-) a to nas je jeste vis :-)a ani o nas nevis :-).Johana

    OdpovědětVymazat
  3. Zoris, seš nejlepší :-) H.

    OdpovědětVymazat
  4. skvělá bluza..skoda jen ze nejde videt cela oblečená..snad přístě.)

    ponozky jsou ohromny! sama bych si je sice nekoupila,protože by mi bylo lito penez..ale jako darek bych je vřele uvitala.)

    OdpovědětVymazat