pátek 23. dubna 2010

la jolie journée, en tout cas

Konečně jsem zas jednou byla v Praze. Přišlo mi, že jsem tam nebyla celou věčnost. Naštěstí existují takové dny jako jsou přijímačky, které říkají: "Studenti vyšších ročníků mají volno. " A to volno bylo včera. A já ho využila ... vy víte jak:

Je vážně super, když se vaší mamce líbí podobné věci. Tyhle botky pro mě u Baťi vyhlídla. A já si je s radostí vyzvedla.
A ještě lepší je, když se vaší mamce strašně líbí Topshop a koupí vám plavky, i když jedny téměř nové máte :))
Nejen srdce na dlani, ale i na uších :))) de Camaieu
Jahůdkovej hrnek a jahody v čokoládě dostane spolužačka k narozeninám. Chtěla bych od sebe dostávat dárky...
Kávový nebe nesmělo chybět. Bagel s čerstvým lososem a chřestem, wrap s brokolicí, kuřetem a sýrem = šibalsky jsme si prohodily půlky
Last photo. Není to ani kvůli bagelu ani kvůli Orce. Chtěla jsem vám ukázat kombinaci svetříku a blůzky, kterou jsem si zamilovala = cítím se hned "jarněji"

Teď si říkám: "Konečně zase jednou pořádnej fotopříspěvek." Budu se snažit přidávat častěji. Ale radši nechci slibovat. Však to znáte. Velmi málo času, velmi hodně aktivit :)

Všimli jste si, jak během posledního týdne všechno zezelenalo a vykvetlo? Každé ráno se při otvírání oken raduju, že jsme tomu krásnému počasí a prázdninám blíž a blíž...

13 komentářů:

  1. taky bych od tebe chtěla dostávat dárky)) plavečky i botky jsou krásný, mamka má bezva vkus

    OdpovědětVymazat
  2. tie plavky...uhaaaa,budes kocka!:)

    OdpovědětVymazat
  3. nadherne plavky kiez by aj moja mama mala taky dobry vkus .. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Zorino už jsem myslela, že se dáš nadobro k filmu a fotomodeling necháš těm s méně kreativním xichtíkem :). Blůzka i svetřík-zvedám palec nahoru, moc hezké, plavky mě moc neoslovily, ale zato mě teda vyděsilo, že jsem si nikdy nevšimla jak jsi hezká a teď se stydím za svojí slepotu. Sama sebe zkoumám i v polívkové lžíci při obědě, ale že už přes rok čtu zápisky takovéhle LE CHAT si všimnu teprvě teď! Už na mě začíná působit to jaro :D

    Ještě se musím zeptat na onoho plachého nesmělého tančícího prince! Ozval se, nebo pořád snídá vajíčka nahniličko zlatou lžičkou (kde se prohlíží celá ráno jako já, dokuď mu výhled nezapatlá žloutek) sám?

    OdpovědětVymazat
  5. krásné nákupy:)
    a ten wrap mám moc ráda:))

    OdpovědětVymazat
  6. jééé já chci bejt ta tvoje spolužačka co dostane ten jahůdkovej "set" :) a ty naušnice se mi líbí-zvedám palec :)

    OdpovědětVymazat
  7. ty plavky jsou boziii! taky si uz letos chci poridit novy(nerada utracim za plavky:D)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty boty jsou....divne. Osobně bych si je na sebe teda nedala, ale když se ti libi....:-/

    OdpovědětVymazat
  9. ano, je moc krásně. konečně si můžu sednout do trávy aniž by mi byla zima.. :)
    botky nejsou můj styl, ale hlavně že se líbí tobě!:)

    OdpovědětVymazat
  10. mě se naopak boty moc líbí, jsou to netuctovky!
    Jinak inspirativní blog, budu sledovat:)


    leblockdejulie.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. TY PLAVKY!!! Ty ti závidím. Ovšem i kdybych je měla, tak by mi nebyly...=D Má prsa-neprsa udělají z každoročního honu na plavky takřka provztekanou a probrečenou událost...=D

    OdpovědětVymazat
  12. neobvykle krasne botky, krasna barva plavek, inspirace kam zajit na kaficku a mnamku:o) uzivej si jara, kyticek a tepla:o))

    OdpovědětVymazat
  13. Mamince se nákupy dost vyvedly! Taky mám takovou, naštěstí :)

    OdpovědětVymazat