pondělí 26. dubna 2010

How to wear a swimsuit from Topshop?

Mummy's idea!

...
Slunko blunko jsem dnes pozorovala pouze z okna. Ráno i večer. Když jsem mu odpoledne vyšla vstříc, akorát jsem zmokla. Damn!
Pročítám si diář a květen bude maximálně nabitý příjemnými i méně příjemnějšími akcemi: zubař(ka), oslava, Svět knihy, oslava, Amálka, kožní a nejdůležitější Soutěž o čtrnáctidenní studijní pobyt ve Francii. Jistě mi věříte, že je to pro mě velká věc a hodně mi na tom záleží. Nuže, začínám denně procvičovat :-)

5 komentářů:

  1. a jak má ta soutěž probíhat?

    moc hezký outfit, ale to je asi jasné:)

    OdpovědětVymazat
  2. Držim palce a hlavně pěsti, ať máš štěstí a soutěž vyhraješ ;)!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    v první řadě ti chci moc poděkovat za milý komentář! :) A v druhé řadě - neučím se francouzsky, ale výlet do Paříže mi ani tak nikdo neodepře! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Super plavky!...Držím palečky na soutěž:)

    OdpovědětVymazat