pondělí 19. dubna 2010

He called me Wild Rose, but my name was ...

Dnešní den se nese ve znamení střídání dobrých a špatných událostí. Vážně nesnáším, když se celý den houpu na psychické houpačce. Představuju si všechny ty nervíky, které už musejí být na přetrhnutí.
Celý víkend jsem strávila důkladnou přípravou do ÚÚ(úděsného ústavu).

Dobře, pouze v sobotu večer jsem si odskočila do divadla na festival Otevřeno, kde vystupovaly různé soubory hluchoněmých mladých lidí. Řeknu vám, že lidské tělo, tvář, pohyby a mimika jsou nejúžasnějšími nástroji na světě. Dokážou vytvořit takové efekty, za které by se nestyděl leckterý počítačový program.

Nebudu se rozepisovat, co se dneska pokazilo, protože nechci bejt pesimista. Zapomínám na to a uvědomuju si pouze úspěšně napsanej test z alkaloidů (zajímavý to látky, bohužel návykový...) a zkoušení z francouzštiny na maturitní otázku la mode(pro mě jako dělané) za jedna plus pochvala květované halenky. Juch.

Taky jsem přečetla Příběhy modelek od Ivy Fruhlingové. Jí snad dokážu odpustit i kostrbaté větné konstrukce, protože mě to prostě bavilo.

Konečně znám i Protektora. Názor na Janu Plodkovou se mi obrátil o "stoosmde". Je vážně šarmantní a půvabná.


No, co bych tak ještě měla na srdci. Poradíte mi, jak se zbavit závislosti na žvýkání? Dva balíčky denně vážně nejsou normální :(

vaše Zoriska,
 která nemá fotografa ani nic nového na sebe
(což se doufám už ve čtvrtek změní - jedu do Práglu!)

4 komentáře:

  1. já chci taky do Praahhyyy...:)

    Příběhy modelek si chci přečíst už strašně dlouho a ještě jsem se k tomu nedokopala. děsný.

    OdpovědětVymazat
  2. Cože? dva balíčky za den? panejo, to je dost:) to teda nevím jak se toho zbavit.. mě stačí jedna dvě na den.))

    OdpovědětVymazat
  3. mno, tak dva baličky denně? to je sorbitolu až na půdu, to je jako by sis dala lžičku či dvě projimadla :D zkus větrovy bonbony...

    OdpovědětVymazat
  4. Nežvýkej!!:) Pojídej něco dobrého a hned ti bude hej!!Jo...a dnes jsem si koupila MarieClaire a víš co? Žádná kapsička tam nebyla!!!!Pche...jsou to zrádci....

    OdpovědětVymazat