sobota 3. dubna 2010

Dreeeaaammm

The Vampire inside is seen in the mirror

Hot chocolate and Banana milkshake with Honey. Both from soya milk. I like it much more than normal milk. Because it has the best taste ever for me!

Mám prý hodně pít. Tak hodně piju. Jenom nevím, jestli zrovna horká čokoláda nebo milkshake je to správné na bolavý krček... Na nemocí zmítanou psychiku ale ano :-)
Včera mi mamka se slovy : "To máš místo eiffelovkových ponožek z Topshopu." dala do ruky těžkou krabici. V té krabici bylo těsnění a pod těsněním třecí miska s tloučkem - tedy hmoždíř. Super. Jak mě baví kuchtit, tak pesto si radši koupím. Mnohem větší radost by byla možnost ohřát nožky v úžasných ponožkách krémové barvy s černým vzorem Eiffelovy věže. Minulý "johankovský" pátek jsem je tam totiž zahlédla a nebýt dlouhé fronty a spěchu by byly moje. Ale řekla jsem si, že ve čtvrtek se tam přece podívám a vezmu je :)
Túdle núdle.
Poučení zní : Vždycky, když se vám něco moc líbí a dozajista víte, že to chcete, neodkládejte to napříště.
Já jen doufám, že tam ještě budou :)

I have nothing to do, so I still dream and wonder about life in different place, somwhere else, not in the Earth. I want to be Alice in the Wonderland or Susie in the Inbetween. It will be amazing, extraordinary... But impossible, I know...

7 komentářů:

  1. Don't be depressed, my dear, 'cause every dream can come true, really ;). A máš naprostou pravdu, taky se mi nevyplatilo nechat nákup něčeho zajímavýho "na jindy." Ale věřim, že na tebe ty ponožky určitě počkaj ;) A nezapomeň je pro nás zvědavce pak nafotit! :)

    OdpovědětVymazat
  2. ake krasen fotky.Hlavne ta tretia sa mi paci.KDe ta vidno celu do tvare.Vyzeras tak strasne exoticky-v dobrom

    OdpovědětVymazat
  3. Ta čokoláda vypadá báječně :)) uplně se mi sbíhají sliny :D

    OdpovědětVymazat
  4. Whoa! Neříkej mi, že ten upír jsi ty..! Skvělé fotky! =)

    OdpovědětVymazat
  5. Foly: Díky moc. Exoticky jsem vždycky chtěla vypadat :-)
    Lole: Stíny Bourjois a teplota udělaly své!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to vypada, ze dneska asi budu vyrabet horkou cokoladu...ta tvoje vypada uzasne:)

    OdpovědětVymazat
  7. zavidim divam se zavidim prohlim si a znovu zavidim..a proto se musim optat (snad se nebudes zlobit)...Zorin rekni, odkud mas hrnicek v kterem mas cokoladu(skleneny)..dekuju moc a brzy se uzdrav:o))

    OdpovědětVymazat