neděle 25. dubna 2010

Dáma s tulipány

Miluju vše, co kvete. A tulipány obzvlášť. Nepotřebují žádné mašle, celofány a různé další serepetičky. Jsou samy sobě ozdobou.
Včera byl u nás Den Země pořádaný tábornickým klubem Arnika. A protože tam mám pár známých, byla jsem vyzvána účastnit se. No řekněte ne, když máte možnost prodávat tulipány?A zároveň asistovat a pomáhat dětem při vyrábění šperků z korálků?
Po pravdě řečeno, sama bych si to na sebe nevzala, ale dětem sluší všechno :-)Nemám pravdu?


A dnes:

Je krásně a já... počítám, počítám, počítám, počítám.....zítra píšu o měsíc opožděnou čtvrtletku a už jsem všechno zapomněla, tak se to snažím dohnat. A doping si dopřávám bohatý - těstovinový salát z kuřecím masem a jogurtovou zálivkou. Z fotky to ani není poznat, ale tuhle mísu normálně používáme na salát pro tři osoby :-) A já to "vyluxla" celý :) No co, potřebuju sílu, aby mozkový závity pracovaly!

Pěkný zbytek neděle a úspěšný start do nového týdne vám přeje
absolutně (ne)vypočítaná Zoris(ka)

8 komentářů:

  1. tulipány <3 už se nemůžu dočkat až nám rozkvetou na zahrádce... a ten salátek vypadá lákavě, ani se nedivím, žes ho snědla celou mísu:) holt při matice jsou mozkový závity víc hladový :D

    OdpovědětVymazat
  2. úplně ti to závidím - tulipány jsou nádherný a ještě korálkovat s dětičkama - úplnej sen ;o) Držím palečky při čtvrtletce.

    OdpovědětVymazat
  3. mňam také bych si dala salát s kuřecím masem..
    já miluju slunečnice:)

    OdpovědětVymazat
  4. mnam tie cestoviny by som si dala :D

    OdpovědětVymazat
  5. nadherna barva tulipanu, uprimne usmevy deti a pro me inspirace na dnesni veceri:o) dekuji

    OdpovědětVymazat
  6. Nina: a dokonce dvakrát :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem byla před pár dny obdarována tulipány - nesmysl abych snad sama něco vypěstovala :-P Když vidím ten salát tak se ti ani nedivím že si "zblajzla" 3 porce :-)

    OdpovědětVymazat