pátek 12. března 2010

Zoris Marks&Spencer(ová)

 

Nějak mě přepadla myšlenka sečíst všechno pochutiny a jiné pěkné věcičky z Marks&Spencer. Začala jsem lítat po bytě a fotit to. Nu, tady je výsledek:

Tady už je pouze krabička od skvělé kolekce sušenek k čaji, kterou jsem využila jako sbírku obalů od různých čajů, které jsem ochutnala. A nebylo jich málo...


Napočítala jsem 17 včetbě župánku, poprsenky, kalhotek a kalendáře, který jsem nezachytila objektivem. Miluju M&S právě kvůli doplňkům jako je spodní prádlo, různé diáře(už tři roky jsem mu věrná) a kalendáře, hrníčky a skleničky(ta s beruškami by se podle mě dala využít i jako váza:) No a kapitola sama o sobě jsou potraviny na kterých je na první pohled okouzlující jejich vzhled, ale na druhý pohled resp. pokus je i jejich skvělý chuť. A i ceny jsou přijatelné.
Asi nejvíc si kupuji různé cornflaky a musli(doporučuji granolu bio:)) a posledním objevem jsou sušení jahody v bílé belgické čokoládě!

Máte také nějakou oblíbenou značku různých drobností či jídla, která se nedá sehnat v obyčejných supermarketech?

7 komentářů:

  1. Ikea....na jejich princezniných dortech, masovych kuličkach a bio těstovinach jsem přimo zavisla! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne, jídlem si mě udělala chutě :D
    A Deníčky jsou naprosto užasné

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju MS:) Uz kdyz jsem byla mala a segra mi vozila sladkosti a obleceni ze zahranici.. A pak kdyz dorazil i k nam.. ach.. :) idealni misto pro nakup darku pro maminky, babicky a tak.. :) :) Miluu jejich susenky.. snad vsechny.. Maji chut Londyna.. pro me alespon.. :)))

    B.

    OdpovědětVymazat
  4. tiez mam odtial diar taky pekny kvetinkovany :D

    OdpovědětVymazat
  5. ta prva fotka..:DD taka inkognito,akoze "ja tu niesom":)

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, koukám, že máme stejný diář:) A podobný hrneček. OPět s tebou souhlasím, MandS je skvělý, před Vánocema je to super místo k sehnání dárků a jak říká můj známy: "Nejlepší sušenky ever!"

    OdpovědětVymazat
  7. Na jídlo je MS skvělej, to je pravda :)
    A dárečky taky :D

    OdpovědětVymazat