pátek 5. března 2010

"Ty bys mohla bejt kabinková modelka!"

Včerejšek s Ašu Kešu byl absolutně skvělej, nejlepší! Kafe a něco k zakousnutí v Kávovým nebi, focení s kabelkou Rykiel a Eiffelkovým svetrem. Další zastávka v noblesním Myšákovi a pak poněkud delší zastávka v H&M:
"Konečně budeme mít společnou fotku, protože jsem v tom zrcadle taky vidět."

Obrázky snad ani nepotřebují komentář. Nejradši bych si všechno odnesla. Ale to by byla moc velká pohádka, takže se mi podařilo přimět mamíska k vojenskému sáčku, ze kterého mám takovou radost, že bych skákala až do stropu.
A co říkáte na boy džíny na prvních fotkách? Myslím, že po upnutých letech ve skinny jeans by to mohl být celkem oddech, n'est pas?
A o úžasných pruhovaných šatech, které mi připoměly dětství na Kanárech ani nemluvě :)

7 komentářů:

  1. mne sa paci sako nja prvej fotke...a tiez ašu na tej poslednej-taka nenapadka:)

    OdpovědětVymazat
  2. všechno ti to moc sluší a se sáčkem jsi rozhodně nic nezkazila;)

    OdpovědětVymazat
  3. Sáčko - bez komentáře, protože je perfektní a hrozně se mi líbí ty vyhrnuté jeansy na první fotce..nevím, ale s tvou štíhlou postavou a těmi rudými nehty to vypadá tak nějak nenuceně sexy =) Líbí se mi to moc, ty gatě bych být tebou brala (pokud už nejsou tvoje=))

    OdpovědětVymazat
  4. To sáčko je opravdu moc hezké. Takové se mi líbí. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. To vojenske sako sa mi velmi paci:) Este som to nevidela vela ludi nosit, tak to planujem kupit tiez a nosit to s "boyfriend" riflami:)

    OdpovědětVymazat
  6. Sáčko moc pěkné a druhá fotka úplně bezkonkurenční :) Ty rofle jsou fakt dobré a vypadají taky pohodlně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se ty klučičí kalhoty na tobě moc líbí. Já sama taky občas nosím klučičí rifle, které jsem si pořídila kvůli pohodlí. Oproti mím skinny džínám to je uplně něco jinýho. Ale stejně ta skinny kalhoty miluju. :D Jinak fotky jsou skvělé.

    OdpovědětVymazat