středa 31. března 2010

To bylo loučení...

Alenka v Říši domácnosti a za zrcadlem si dala další porridge a objevila zmenšené parfémy, které necítí
vyfouklá vajíčka na Velikonoce přeci

Možná si teď myslíte, že píšu proto, že už je mi líp. Není. Nemůžu dejchat, dělat všelijaký "zábavnosti", takže jedinou mou záchranou je laptop(i když se mi pořád zničeho nic vypíná, nenapadá vás proč mi to dělá?)
Mamis si kvůli zítřejšímu výletu vzala dovolenou. Výlet nebude, tak bude doma. Chystám se pustit jí Lovely Bones, tak doufám, že ji neodradí otřesné zvuky, které mé choré já nedokáže nevyluzovat.
Ráno jsem musela do krámu pro vodu a nemohla jsem tam nechat novou Ž&Ž. V tomhle stavu pro mě ale byl fuškou i rozhovor s Janou Plodkovou(neviděl někdo Protektora?)
Pro vodu jsem musela, protože nám zplesnivěl kanistr na EKO vodu a došla jsem ke zjištění, že jsem vážně zhejčkaná a voda z kohoutku je pro mě to nejhnusnější, co můžu pozřít...i čaj je z ní hroznej. Přitom vím, že "kohoutkovou" pije hodně lidí. Po tom dni v její přítomnosti to ale vážně nechápu..
Tak by mě zajímalo, jak to máte s vodou vy??? Pijete balenou, eko nebo kohoutí? :))

15 komentářů:

  1. Kohoutí, protože mamuša pracovala na úpravně vody, takže dobře ví, jestli je nebo není kvalitní. A ta naše kupodivu je, takže všichni svorně kohoutíme :).

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, nedávno jsem ti sem psala, tak nevím jestli se pamatuješ, jsem ta stará Abíja, mám tě dokonce i na facebooku. Nevadí, stránku mám novou, neber to jako reklamu. Jen že jsme tenkrát mezi sebou blogovaly =). Nemocná jsem teď taky a je to děsný. Co se týče vody... Já piju z kohoutku, někdy z lahve. Ale slyšela jsem, že je prý dokonce ta z kohoutku zdravá a že prej stejně co je v těch petkách je z toho kohoutku, tak nevím... =D Někdy z těch petlahví cejtim rybinu =D

    OdpovědětVymazat
  3. Když jsem doma, pustím kohoutek a nedělá mi vůbec žádný problém se napít vody z kohoutku. Ale když jdu do města, nebo na nějaký výlet či procházku. Raděj si koupím vodu balenou v pet flašce. Je to pohodlnější a já si kupuji jemně perlivou. Ty bublinky tam mám ráda :).

    OdpovědětVymazat
  4. Doporučuji kohoutkovou vodu nechat pár minut odstát..uvidíš,že hned bude chutnat lépe. Nicméně je možné, že u vás fakt dobrá není. Doma v jižních čechách ji piji s chutí pořád, ale v Praze, kde studuji, je na některých místech na pozvracení, hnusná, fuj :-D

    Adéla

    OdpovědětVymazat
  5. kohoutkovou taky nemusím, přijde mi divná.D

    OdpovědětVymazat
  6. Adéla: Tak to bude asi tím. Bydlím nedaleko Prahy a celkově je tady voda špatná - dost dělá vodní kámen... Díky za tip, hned si jí jdu nechat odstát, protože tu minerálku už jsem od rána vypila :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Kohoutkovou :) Můžeš mi prosím tě ujasnit, co je to eko voda ??

    OdpovědětVymazat
  8. Eko voda je automat, kde si za celkem výhodnou částku(mnohem levnější než balená voda) načepuješ do petky nebo jiný nádoby tolik vody kolik chceš resp. kolik si zaplatíš :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Vodu z kouhoutku, jedině :D
    A Protektora jsem viděla, byli jsme na tom se školou, zdálo se mi to dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  10. Na prvej fotke sa podobas na Kristen Stewart :)
    Ja pyjem balenu vodu, vacsinou neperlivy ochuteny Rajec alebo obycajnu jemne perlivu. z kohutika mi cista voda nikdy nechutila...

    OdpovědětVymazat
  11. kohoutí (skvělý slovo:D )
    akorat ze ji nemame moc kvalitni,presto je chutove tak dobra,ze nemuzu odolat:/

    OdpovědětVymazat
  12. baelnu enmam rada kazdu, niektore mi pridu take....kamenne, neviem preco a s vodou z kohutika problem nemam :)

    OdpovědětVymazat
  13. Protektora sem viděla a nepiju nic jinýho než vodu z kohoutku, chachá.

    OdpovědětVymazat
  14. Jojo, Protektora jsem viděla, moc dobrej :)Z kontextu by se to dalo pochopit i tak, že jsi s ní ten rozhovor sama dělala, ale pak mi došlo, že jsi se na něj asi jen dívala :D:D
    Vodu piju nejradši balenou perlivou, ale nevadí mi se napít z kohoutku... Dřív jsem k ní taky měla averzi, ale poslední dobou mě to nějak přešlo.

    Máš super blog ^^

    OdpovědětVymazat
  15. joo, mě se to moc líbilo a plodková nemá chybu! a ten soundtrack k tomu ještě, och.. tak si to koukej stáhnout, nádhero:)

    OdpovědětVymazat