sobota 20. března 2010

Teenage dreams in a teenage circus

Euforie z toho, že už je tak krásně a že jsem ve své oblíbené Zaře mě vedla ke ztřeštěné kombinaci těchto dvou hravě rošťáckých, barevných a "mikovských" kousků :)
šaty a košile - vypůjčeno od Zar(k)y, tílko h&m, bijou by avon

8 komentářů:

  1. Ta košile je super šikézní! :) Moc ti to sluší, odnesla sis tyhle nádhery nakonec?
    A měla bych na tebe dotaz - sháním kalhoty, který by nebyly riflový, nejlépe s kostkou nebo proužkem za rozumnou cenu. Nenapadá tě, kde by se dalo něco takového ulovit? Včera jsem prošla celou Vaňkovku a byla jsem znechucena - spousta pro mě nepoužitelných plísňáků, když už tam měli něco s kostkou, tak to bylo z tenounkýho plátýnka a nebo příliš drahý.

    OdpovědětVymazat
  2. pěkná košile .) taky už cítíš ve vzduchu léto?

    OdpovědětVymazat
  3. no ne, sluší.) více takových fotek jako je ta první,)

    OdpovědětVymazat
  4. Téda, ty jsi ale dobrá duše, mamka musí mít velkou radost! :) A dík za tip, příští tejden mám zase 2 hodiny volna v Brně, tak tu Olympii zkusím, snad se konečně zadaří! :)

    OdpovědětVymazat
  5. ta košile je krásná a tobě to moc služí Zori:)

    OdpovědětVymazat
  6. a já zrovna myslím že jsem tě viděla,ted nevím jestli v zaře asi,ale nebyla jsem si moc jistá jestli jsi to ty:)
    ten muffin je užasnej:))doporučuju:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta košile i ta sukně! krásný! :)
    Sluší ti to na těch fotkávh :)

    OdpovědětVymazat