sobota 27. března 2010

Tak pojďte víly! Jedem!

Po naprosto nestíhacích dnech se opět hlásím. Úspěšně jsem přežila testovací palbu a jako bonus ještě zabodovala v nemilované matematice.
A včera jsem se (jakoby za odměnu) vydala za maminkou do Prahy. To teplo, zástupy Italů nebo Španělů a pohoda způsobily, že jsem si připadala jako na dovolené a představovala jsem si, jaké by to bylo, kdyby za Václavákem bylo moře..
Potřebuju jarní polobotky a v Topshopu měli přesně to, co jsem hledala. Jenže v posledním a bohužel jiném čísle než jsem potřebovala.
Tak jsem si aspoň v Coffee dala West side story a byly tam borůvky!!! No a když už jsme u těch muzikálů, navštívily jsme Johanku z Arku v divadle Kalich.
Bára Basiková v hlavní roli byla dobrá, ale úplně nejvíc mě uchvátilo taneční duo smrt/anděl. Tady se na jednoho z nich(smrt) můžete podívat úplně na začátku.
Vytáhla jsem Divotvornou kuchařku a rozhodla se udělat králíka na bílém víně a sušených švestkách. C'était deliceuse.

Maminka si koupila boty, které jí velmi přeju a trošku závidím.
A já jsem díky tak krásnému počasí mohla v týdnu vytáhnout halenku ze Španělska.

Koukám, že už je vyrovnaný počet hlasů pro obrázky i pro psaní. Těší mě, že byste moje outfity chtěli vidět, ale zároveň mě nebaví zveřejňovat fotky před zrcadlem s foťákem v ruce. Párkrát ano, ale ne pořád. Proto jsem se rozhodla fotit i věci, které mě obklopují a jsou pro mě nepostradatelné.
Tak snad vám to přijde po "očochuti" :-)
vaše Zorí

6 komentářů:

  1. mňam tn králík vypadá dobře.) proč já taky neumím vařit!!.D

    OdpovědětVymazat
  2. Maminčiny boty jsou skvělé! A taky závidím všem blogařkám co umí vařit...já umím uvařit čaj..=D

    OdpovědětVymazat
  3. Já chci taky umět vařit :D Nikdy mě prostě vaření nešlo :D Jinak kdyby měla mamka takové boty, tak bych si je asi furt pujčovala :D

    OdpovědětVymazat
  4. zdravim krásnou kuchařinku:) ty boty bych mamce hned ukradla! a taky bych chtěla někoho, kdo by mi vařil, tyjo..

    OdpovědětVymazat
  5. Holky ale vaření je tááák jednoduchý :-) Jenom to nesmíte brát jako povinnost, ale jako radost!

    OdpovědětVymazat