středa 10. března 2010

Středa, několik stupňů pod nulou...

Právě se chystám loknout dalšího doušku úžasného kávového moku, který jsem si podle "vlastněvynalezeného" receptu připravila. Bohužel zjišťuju, že už jsem všechno vypila. Merde.

Nevím, jestli jsem vám psala, co vlastně studuju. Donc. chodím na osmiletý gympl a jsem v předposledním ročníku. Upřímně řečeno už se nemůžu dočkat až tento ústav opustím a konečně začnu dělat něco konkrétnějšího, přínosnějšího pro to, čím se chci zabývat. Francouzštinou, ale to je poznat téměř z každého článku:)

Asi každý, kdo si prošel gymplem mi dá za pravdu, že je to typ školy, která vás neustále zahrnuje testy, úkoly a různými dalšími činnostmi ,abyste náhodou neměli pár dnů volných. Přiznávám, že jsem typ člověka, který to dost řeší a často se i nervuje. Přiznání je ale prvním krokem k odstranění problému a musím říct, že je to se mnou den ode dne lepší. A asi tu funguje nepřímá úměrnost, protože čím méně se učením zabývám, tím lepší výsledky mám :) Prozatím:)

Maintenant:
Na idnes jsem se informovala o nové zimní kolekci Karla Lagerfelda(plné černé, bílé, šedé a klasických rafinovaných střihů bravo bravissimo!), jednoduchosti rób hollywoodských celebrit(bravo Sandro Bullock za šaty, ale hlavně za Oscara) a o tom, že náplní práce Ani Geislerové je vysedávání v kavárnách(že byc změnila vysněnou profesi???).

Mějte se pěkně v teple a nezapomeňte hlasovat, zda tu chcete číst tyto výplody mé šedé kůry anebo radši koukat na obrázky mé vnější schránky.
Zoris

PS: La photo est d'Ashuleii (až se mi do rukou resp. do notebooku dostane víc fotek z téhle "lucernové" kolekce, určitě vám je nebudu tajit:))

4 komentáře:

  1. joj osemrocny gympel..najhorsie!!ja by som uz nesla znova..ani keby zaplatili...proste 8 rokov je strasne vela

    OdpovědětVymazat
  2. Nejlepsi je oboje-fotky i povidani:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych radši tvoje fotky, ráda se prohlížím kombinace outfitů :)A přeju ať ti to s Franccouštinou dobře výjde a ať se jí můžeš věnovat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych taktéž chtěla fotky i povídání - pro potěchu oka i duše:)

    A s tím gymplem to nesmíš tak moc řešit. Já jsem se skoro nikdy neučila a odmaturovala jsem za 5...(a to jsem se začala učit 3 dny před maturou:D)

    Mjě se hezky. B

    OdpovědětVymazat