úterý 9. března 2010

Quotidiennement

Všichni máme nějakého favorita, co týče přípravků pro pleť, které každý den používáme a nedokážeme se bez nich obejít. Ani já nejsem výjimkou.
Podívejte:


Absolutní závislostí je pro mne Zázračný kelímek od Oriflamu. Doma jich mám hned několik. Asi si říkáte: "Páni, ta je fakt blázen, že si ho kupuje takhle do zásoby." Ale realita je trochu jiná. Jeden jsem si koupila, druhý byl v akci, třetí jsem dostala k narozeninám. A poslední zlatý, to je extra lahůdka k Vánocům - voní jako Caramel Machiatto. Mňam! A navíc hojí jakékoli suché místo na těle, ale já ho používám hlavně na rty.

Druhou nezbytností je dvoufázový odličovač Ives Rocher. Má suchá a citlivá víčka nesnesou nic, kde není olej.

Třetím pomocníkem pro mou suchou pleť je krém Winter Solutions od Avonu. V tomhle nekončícím studeným období potřebuju hutnější texturu. Zároveň ale nesnáším, když je pleť celá zamaštěná. Winter Solutions je výživný, ale zároveň lehký a rychle se vstřebává.

Tělové máslo značky Claire's s vanilkovou vůní je tu spíš pro ilustraci. Je malinké a šetřím si ho. Nejraději používám olivový krém s mikročástečkami od Planet Spa Avon.
Zkrátka jsem taková "trochutreska", která potřebuje vyživovat, vyživovat a zase vyživovat.

A poslední obrázek zachycuje hrneček na čištění zubů, který mám od dětství a jestli se ho nechytí plíseň nebo něco podobného, budu ho mít snad až do smrti!

A jaký výrobek je pro vás nej a nedokážete si bez něj představit svůj den?

9 komentářů:

  1. Saloos balzám na nehty. Když ho nemám, tak jsem nervózní :D

    OdpovědětVymazat
  2. PARFÉM...když si ho ránu zapomenu vzít sebou, tak jsem celý den nesvá:-(

    OdpovědětVymazat
  3. ten zázračná kelímek jsm etaké jednu dobu zbožňovala:)jenomže ted už se k oriflame moc nedostanu
    od claire's mám užasně vonavý lesk na rty
    a neobejdu se bez blistexu,nebo labella na rty:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tý jo, ty "zázračný kelímky" od Oriflame mi úplně připomněly dětství :). Kupuje si je babička a já jsem byla jako malá strašná parádnice a vždycky jsem jí koukala na všechny líčidla a přípravky na pleť a tyhle drobný bucláčky si pamatuju asi nejvíc :).
    A já jsem strašně nedůsledná osoba, takže není zřejmě žádný kosmetický přípravek (krom pasty na zuby), který bych používala opravdu poctivně každý den. Poslední dobou ale chce nechca nedám ani ranu bez podivné vodičky na akné, protože devatenáct let je nejlepší věk na to, aby mi zohyzdilo celý obličej :D

    OdpovědětVymazat
  5. jednoznačně Garnier a Neutrogena.)
    líbí se mi tvůj hneček

    OdpovědětVymazat
  6. vidim,ze mas velku zbierku zazracnych kelimkov:)ma ich aj kamoska a ten hnedy vonia uzasne!

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymních: na článek o parfémcích si brousím zuby, něčemu tak krásnému se musí věnovat samostatný článek
    Sab: Niveu použivá i moje babička a i já mám její minivariantu vždy v "domě"

    Ještě se všem omlouvám za chybu v obrázku. Podle zásad francouzské gramatiky to má správně být Choses Indispensables. Trklo mě to až teď, ale hlavně, že vůbec :-)

    OdpovědětVymazat
  8. .. tiež mám doma vajíčko.. a musí byť stále v taške, rovnako ako krém na ruky a pomáda.. :) to je základ...

    OdpovědětVymazat