čtvrtek 18. března 2010

Pelemele

  • Kniha Pevné pouto aspiruje na jednu z mých nejoblíbenějších knih. Je smutná, veselá, děsivá, hravá - sedí na ní jakýkoli přívlastek kromě špatná.
  • Toužím vidět Nine, Alenku a již zmiňované Pouto.
  • Mika kamrádí s Lady Gagou a možná randí s Karie Perry.
  • "Jediný dobrý táta, kterého jsem měla, je ten jogurt." (smutné, ale bohužel pravdivé)
  • Znáte oblečení značky 3SUISSES? Některé kousky vážně stojí za shlédnutí. Ale doporučuji katalog, webové stránky připomínají výprodej.
  • Ano, minulý článek jsem použila na Olympiádě :) A jak to dopadlo? Číslo sedm není až tak špatné :)
  • Nechápu to, ale je TEPLO! A když jsem dnes šla ze školy, jeden starší pán už okopával své záhonky a mě to přišlo velmi roztomilé.
Ne, že bych nemilovala svůj tmavomodrý kabátek a pruhovanou šálu, ale doufám, že tento outfit už přestane převládat v mém šatníku a konečně vytáhnu něco lehčího a NOVÉHO! Těším se, těšte se, těšme se!!!
V mozku se mi nakumulovalo strašně moc informací a nějak nejsem schopná napsat celistvý článek. Proto pouze těch pár nesouvisejících postřehů.

4 komentáře:

  1. Sákva, tys četla Pevné pouto? U nás na dědině nemám šanci se dostat ke knížce, tak se alespoň chystám zkouknout film, který je prý naprosto skvělý. Ono taky ještě aby ne, když ho režíruje Jackson :).
    A Alenka prý není zdaleka tak dobrá, jak se čekalo, ale nechci odrazovat, dokud jsem ji sama neviděla xD.
    A jaro je tady (zase...ale možná už na dýl), což je paráda, taky se chystám provětrat šatník a konečně přestat vrstvit kvůli zateplení. Tak přeju spoustu krásnejch jarních dnů (a taky samozřejmě gratuluju k olympiádě!!! :) ).

    OdpovědětVymazat
  2. Pevně pouto jsem četla asi 2 roky zpátky.. Když jsem byla v kině na New moon a viděla ukázky na ten film, hned mi byl děj nějak povědomý, ale nemohla jsem si vzpomenout.. :-) Taky bych ho ráda viděla.

    OdpovědětVymazat
  3. Hehe..ono to je tak upravený takže to vypadá jak rozmazaný což? :D já jsem takový dítě rocku xD

    OdpovědětVymazat