neděle 28. března 2010

Lásku, rýmu a koně člověk neutají...

Pořád mi vypadávají sluchátka z uší a fakt mě nebaví, když mi to přerušuje něco tak pěknýho jako je Wonderwall. Celé odpoledne jsem strávila stahováním Lovely Bones a dopadlo to tak, že po třetím přerušení jsem se spokojila s ochutnávkou prvních dvaadvaceti minut(už i ty mě rozplakaly! V dobrém slova smyslu samozřejmě). Asi nějaká vyšší moc chce, abych to viděla v kině. Komu by se ale chtělo čekat ještě měsíc, až se místní "biógráf" uráčí Pouto uvést.

Tak jsem se elegantně dostala k tomu, že tu knihu už mám přečtenou. Stalo se tak přesně ve dvanáct nula nula v pátek šestadvacátého března. Vlastně celkem prostý příběh vyprávěný hodně nevšední formou mě donutil čtvrt hodiny civět do vyválečkované zdi v kuchyni a přemýšlet o spoustě věcí. Ten příběh mě zkrátka ovlivnil, změnil, posunul....jenom vám to nedokážu popsat. Tak pardon.


Včera jsem měla špatnou náladu z ničeho, večer mi jí malinko vylepšil Hugh a jeho "popbok", ale noc mě navedla na zjištění, které se ráno potvrdilo. Bolí mě v krku, oči jako po píchnutí včel a dal by se na mě ohřívat čaj. Echinaceové kapky a bonbóny jsou mi chlebem a doufám, že do čtvrtka to vyležím, protože jeden pěkný den s dvěma matičkami(Prahou a tou opravdovou) mi prostě nesmí uletět.

Mimochodem. Dnes je Květná neděle, tak doufám, že jste oblékly něco nového na sebe. To abyste celý rok kvetly!


Frk, smrk
uspaná Zoris

6 komentářů:

  1. krásná spící fotka, ta je focená u Ašu že?.) řekla bych že už jsem jí viděla na tvém předešlém blogu..

    OdpovědětVymazat
  2. Natie: je to tak. přišlo mi, že se k tomuhle článku hodí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. jé-é ty fotky jsou roztomilé:)
    Hugh je užasný!:)
    a přeju ať se do toho čtvrtka uzdravíš:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem na tom podobně s tou rýmou. V sobotu ráno jsem vstala a bolelo mě v krku, rýma, teplota. Taky jen ležím, čajíčkuju a u toho prohlížím blogy. Přeji brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  5. jéé, Zorka předstírá spánek u mě doma! chci zpátky do Mokřin, ááchjo..:(
    a jestli chceš, tak ti Lovely bones pošlu poštou na cd nebo tak, mam je stažený celý:)

    OdpovědětVymazat
  6. jé, ty polštáře znám! není to v Mokřinách? :)

    OdpovědětVymazat