čtvrtek 11. března 2010

Je voudrais que quelqu'un m'attende quelque part

Ráda se toulám pražskými zákoutími, s knížkou v ruce, s fotografickým mágem Kájou po boku. Cílová stanice? Ráj kavárenských povalečů.

Myšák and Hot Cinnamom spice tea
Foto: Ashuleii, Modelína: Moi, svetr Topshop, kalhoty Zara, kabelka Sonia Rykiel pour H&M, baret Camaieu, boty "tokdybychvěděla"(veřte nevěřte, ale mám je sedm let :o)
pasáž Lucerna

15 komentářů:

  1. Ahoj!
    Nedávno jsem objevila tvůj blog a jsem nadšená. Hlavně proto, že jsi první člověk kterej je do francouzštiny a Francie zblázněnej stejně jako já:-)...jen se chci zeptat odkud vlastně jsi a jak dlouho se učíš francouzsky.dík, zdraví Míša

    OdpovědětVymazat
  2. ty si pre to francuzsko stvorena.Mas tolko francuzskeho sarmu ze az:)

    inac ako si sa pytala,ja chodim na soemrocne gymnazium a som septima-alebo po novom (vdaka skvelym panom ministrom ktory nemaju co robit)- VII.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný fotky! a máš nádherný tričko!! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. teda, obdiv, také bych chtěla aby mi nějaké boty vydržely sedm let.)
    moc ti to sluší Zorko!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, nevím jestli si pamatuješ, ale vlastnila jsem blog abija.blog.cz za doby tvé tealady. Hodně jsme si psaly, ale možná jsi už zapomněla... Každopádně teď chodím na tvůj blog pravidelně každý den a sama teď pracuji na blogu novém, kdybys chtěla, dám ti pak vědět adresu... Ale k fotkám, dneska jsem viděla za výlohou jednoho obchodu kabelku, přesně takovou jako máš svetr - modro-bíle pruhovanou a s eifelovou věží =) hned jsem si na tebe vzpomněla =). Měj se krásně Zorko =)

    OdpovědětVymazat
  6. krásné fotky,a ten tvůj svetřík je užasný:)!

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé fotky a ten svetřík s Eiffelovkou naprosto žeru :D

    OdpovědětVymazat
  8. poskládané to mám proto, aby se mi to do té tašky vůbec vešlo.D a rukopis.. na to já jsem celkem vysazená, ale také umím škrábat.D
    děkuju. v sobotu? no vidíš, třeba se tam někde potkáme, na ten den máme naplánované nákupy.)

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi to pruhované tričko!

    Francouzština je pro mě šíleně těžká, takže jsem se letos rozhodla studovat ruštinu...nevím jestli jsem si moc pomohla

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky jsou bezva, ale hlavně mě (naprosto!) dostal tvůj svetr! =)

    OdpovědětVymazat
  11. super svetricek :-) moc Ti to slusi :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta taštička je vážně bezvadná :)

    OdpovědětVymazat
  13. moc hezký fotky a ten svetřík je opravdu krásnej!:) sedm let? ty jo, tak to zavidim. ja mam boty tak na sezónu maximálně...asi neumim chodit, nebo nevim:)

    OdpovědětVymazat
  14. Ten svetr je prostě dokonalej a fakt se k tobě hodí :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tenhle svetr nemá chybu! Moc ti sluší, je krásnej! Elegantní a hravej zároveň :) Just french chic:)

    OdpovědětVymazat