středa 3. března 2010

I love blue(s) !

Věděli jste, že miluju modrou? Tak už to víte. Co ale určitě víte, že hm po Rykiel kolekci připravilo další, tentokrát celou modrou, převážně džínovou kolekci s názvem The Blues. Teď to vypadá, že se mi modrá začala líbit kvůli té kolekci, že? Ale fakt to tak není. Mám plno tmavě modrých kousků(někdy vám je vyfotím) a ráda a často je nosím.
A vůbec bych se nebránila, kdyby se mi ve skříni(do které se už skoro nic nevejde:-)) objevilo:







Jediné, co mi nahrává do noty je, že je to právě mamča, která námořnickou modř začala preferovat(nebudu vám říkat před kolika lety, ale je to už dááávno, ještě když jsem nepřetržitě sbírala houby:)) Takže moje taktika je: navést ji do HMka, zkusit pár kousků, které se jí (na sto procent) budou moc líbit, chvíli bude šílet, že zase musí utrácet, ale nakonec usoudí, že to tam prostě nemůžeme nechat :)
Vůbec nejsem mrcha...:)

7 komentářů:

  1. tato kolekcia ma velmi nenadchla,ale ked som bola mala tiez som milovala modru!

    OdpovědětVymazat
  2. Modrjá je prostě nejlepší, o tom není sporu! Doufám,že všecky svoje modrý kousky opravdu brzo nafotíš, to se pak budu rozplývat a moc závidět :).
    Jinak ta kolekce není špatná, co mě ovšem naprosto nadchlo je to poslední sáčko, parádní! Prostě zbožňuju dvouřaďáky! A i to tričko předtím je krásný, proužky jsou holt nesmrtelné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já modrou nijak neprožívám, nicméně poslední dobou pozoruji, jak se mi neblaze vkrádá do šatníku! ;) A kolekce The Blues tomu jen napomáhá! :D je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  4. dekuju!
    jj, ty saty z obchodu jsem myslela :)

    tady se mi moc libi ty saticky c. 4 :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle kolekci jsem si dnes byla v HM ohmatat na vlastní prsty (???)a musím říct, že je moc povedená. Sice jsem si nic nekoupila, mám te´d hluboko do kapsy =/, ale líbilo se mi úplně všechno-tahle kolekce se mi trefila do vkusu - jednoduchá, volná, pohodlná...no bomba=) A svoje modré věci vyfoť! =)

    OdpovědětVymazat
  6. tuto kolekci jsem si také zamilovala,hlavne proto že jsem poslední dobou zamilovaná do věcí s proužky,kterých je v této kolekci dost:)

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi sa mi páči ten prvý model a ani tie šaty nie sú najhoršie

    OdpovědětVymazat