úterý 23. března 2010

Guido Guido Guido !

Jsem totálně posedlá hudbou z Nine. Hlavně tou s Kate Hudson, tou s božskou Marion Cotillard a tou s překvapivě bravurní Fergie. Opravdu stojí za to slyšet a vidět!


Včera jsem poprvé vyvenčil vojáčka(rozumějte fungl nové sáčko z h&m), pověsila na sebe čím dál tím častěji nošené srdíčko(které se dá rozevřít, heč!:) a vyrazila vstříc všedním, zejména školním, povinnostem, které v tak krásném počasí vykonávám s nepředstíranou nechutí.

Ale jakoby mě jaro chtělo potěšit, uchlácholit a nabýt energií, nechává mi samé dobré zprávy.

A už si rozmýšlím, co si odnesu z Marionnaudu, protože mi poslal šek na dvěstěpadesát korun. Já to vidím na něco od Bourjois. Juch!

A co jarní únava? Máte s ní zkušenosti? Já každoročně a vážně mě nebaví. Takže jsem se rozhodla proti ní bojovat. A jak? Hodně(ale vážně hodně) spát, dostatečně pít a hlavně se SMÁT!

11 komentářů:

  1. sáčko ti parádně sedne, a šedé je užasné.)

    já chci takyyyy šééééék.D

    OdpovědětVymazat
  2. to sako je skvele!!!
    naozaj je fergie dobra cv tom filme?sa mi nechce verit...:D

    OdpovědětVymazat
  3. To sáčko je naprosto skvělý, miluju dvouřaďáky! A takový srdíčko jak máš ty jsem vždycky chtěla, prostě něco, co se dá rozevřít a schovat tam nějaký tajemství. Ale musela jsem se spokojit s plastovým ježkem v kleci xD
    A recept na jarní únavu máš výbornej, tak hlavně doufám, že zafunguje a budeš se ho držet celý rok ;)

    OdpovědětVymazat
  4. To sako je opravdu pěkné:)
    U mě jarní únava snad ani není,spíš jsem veselá z toho konečně aspon trochu teplého a slunečného počasí v posledních dnech:)

    OdpovědětVymazat
  5. Vojenské sáčko vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento blazer v uniformním stylu v pánské verzi se pokouším zoufale sehnat už dlouho.. takže asi taky zajdu do hm, nebo budu dál tragéd bez tohoto luxusního kusu ): je krásné....

    OdpovědětVymazat
  7. to sáčko je užasné!:)
    moc ti sluší:)
    hhm těžká otázka,ale spíš asi Coffee Heaven:)

    OdpovědětVymazat
  8. To sáčko je fakt super! Taky jsem na něj několikrát koukala.Ale já bych asi chtěla čevené nebo alespon černé se zlatými detaily, tak nevím.

    OdpovědětVymazat
  9. Wow!! Tak tohle sáčko je skvělé!! Já ho v H&M jeste nevidela, ale jestli ho uvidim, musí být moje!!

    OdpovědětVymazat
  10. Sáčko je super, a to srdíčko taky :D Mám podobný a taky se dá otevřít, heč! :D

    OdpovědětVymazat
  11. no to sáčko nemá chybu!!!!!!!!! :))))

    OdpovědětVymazat