pondělí 8. března 2010

Chez moi

Pondělí už více než půl roku pro mě znamená osm hodin strávených v nepohodlné školní lavici. Také přichod domů, padnutí k notebooku s hrnkem kafe, čaje nebo jiné poživatiny. A pak také podivení se nad tím, že to odpoledne tak rychle uteklo a já ani v nejmenším nestihla: naučit se na test z fyziky nebo biologie(vzhledem k úternímu rozvrhu), udělat úkoly, uklidit si...zkrátka samé takové ty podřadné věci, které moje osoba považuje za ztrátu času, ale které stejně udělá z nedostatku nekázně :) Závidím všem lajdákům :)



Dneska tomu nebylo jinak. Hodím batoh do koutku a krátký okamžik mrknu na pestrobarevnou Marylin. Bože, je dokonalá! Zaleji rostlinu a kouknu na hodiny vedle ní. Tolik? To abych začala kouzlit v kuchyni. Chopím se prehistorického podpalovače a rožehnu nášeho stařečka sporáčka.

...
střih

Když se řekne ložnice, kromě postele si také vybavím naši sbírku porcelánu, dřevěný nábytek, knihovnu a tmavě oranžové doplňky. A obrázek Notre-Dame z první návštěvy Paříže.

Náš byt určitě není podle posledních módních trendů. Moje kamarádka ho ostatně pojemnovala jako "roztomilé retro". Přestože vím, že až budu mít možnost vybavit si své bydlení podle sebe, budu chtít mnohem modernější, vzdušnější materiály a barvy.
Na druhou stranu tu bydlím od narození a zkrátka není možné neoblíbit si mnohá ze zákoutí místa, kde se toho tolik událo.
Pár náhodných pohledů vidíte dnes a v budoucnu jich určitě uvidíte mnohem víc.

Mějte se krásně a já jdu potit lilka :)
Ratatouille připravující Zoris

PS: ještě jsem chtěla poděkovat za návštevnost, která je stále vyšší a vyšší a o které jsem si na blog.cz mohla nechat jen zdát pudrově růžové sny. Psát sem a pro vás mě moc baví a když se vám to navíc líbí, je to vážně sladká třešnička na dortu:)

3 komentáře:

  1. samozřejmě že líbí, píšeš moc krásně Zorinko.)

    retro je fajn,), ale mám radši jednoduché, světlé věci.)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se váš byt(podle těch pár fotek) moc líbí. My ho máme zase modrní a proto mě láka to retro jaké máte vy. :D

    OdpovědětVymazat
  3. V tom je ta krása domova....ať je sebevíc nemoderní,je to prostě domov a místo ke kterému se pojí tolik vzpomínek :)

    OdpovědětVymazat