pondělí 15. března 2010

Chachacha

Se zaujetím si prohlížím mé Eiffelovkovo-čokoládové zákoutí...
... a banán je za minutu ve mě, zato kávinku si vychutnávám. Snažím se pít co nejpomaleji, protože potom se budu muset zvednout a jít dodělat plakát na společenskovědní seminář týkající se komunikace. Mika(víte, že je původem Libanonec a taky žil v Paříži?) mi zpívá Baby, I hate days like this... Nezbývá mi nic, než s ním souhlasit, sníh mě dneska opět "potěšil". N druhou stranu jsem ale skákala radostí nad dvěma výbornými z french and czech. Nojo, kromě francouzštiny se učím i anglicky. Dokonce mnohem déle. A právě proto mě mrzí, že mi nejde tak, jak bych si představovala. Obdivuji všechny, kteří se dokážou věnovat více jazykům najednou a ještě k tomu je mistrně ovládají. Moje schopnosti mi to nějak nedovolují, a proto musím jeden(rozumějte angličtinu) trochu odsouvat na druhou kolej.
Máte to s učením jazyků podobně?

Cestou ze školy moje zraky spočinuly na nově otevřeném kadeřnickém salónu s názvem "chacha". Vzala jsem si jejich letáček a celkem jsem se nasmála:


Proč o tom vlastně píšu. Pořád přemýšlím o nějaké změně. Patce nebo tak něco. Jsem ohledně svých vlasů dost náladová. Ještě před týdnem jsem byla absolutně nespokojená a teď mi zase nevadí. Ale "popůlroční" zastřižení konečků by jim jedině prospělo, souhlasíte?

Pac a pusu
právě dopivší Zoriska

PS: a držte mi zítra palce! Čeká mě okresní kolo češtinářské olympiády!!!

6 komentářů:

  1. Tak s těma jazykama to mám stejné. Teď jak mám francouštinu tak se asi víc věnuji jí a Angličtinu odsouvám tak trochu na druhou kolej :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nu já mám anglinu, která mi nedělá vůbec problémi, což mi zlehčuje velké příbuzenctvo v Americe :) a ještě mám němčinu a ta je taky dobrá. V jazycích nemám ani problém, ale jsou jen dva a dcl ještě lehký, takže na střední až jich bude víc tak jsem zvědavá, jak se to vyvine :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, tak to přeji hodně štěstí zítra!!!:) Já umím jen anglicky, učila jsem se španělsky a německy, ale jsem lenoch. Domluvila bych se, ale žádný luxus, no...A to kadeřnictví vypadá dobře!!!

    Měj se hezky.B

    OdpovědětVymazat
  4. no mne staci ze viem celkom dobre anglicky,trosku nemecky a spanielsky .. ale planujem sa zdokonalit :D

    OdpovědětVymazat
  5. ten letáček ke kadeřnictví vypadá originálně:)
    a palce držíím:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi z Kolína, že? To kadeřnictvé je vedle Power Plate studia, kam chodím s mamkou cvičit :))

    OdpovědětVymazat