úterý 2. března 2010

Blonde

Přeju si slunce, potřebuji slunce, toužím po slunci. Protože tato hvězda je mým opravu spolehlivým melírem na vlasy. V létě jsem vždycky spokojená se svými vlasy, které nepotřebují takřka žádnou péči, nejsou vůbec zničené, ale krásně vzdušné, lesklé a SVĚTLÉ!

Asi mám sklon se sebetrýznit. Teď totiž to slunce není a ani mé vlasy neodpovídají mým představám. Z toho vyplývá jediné. Ať už přijde léto!
Momentálně mám záchvat jít se ostříhat, protože cítím, že "mes cheveaux" těžknou a plihnou a těžknou a plihnou... ale tím bych pohřbila záměr nechat je vyrůst. Tak mě napadá aspoň patka...tou se snad nedá nic zkazit. I když, vždycky se dá něco zkazit...

Dnes okolo mě všichni zívají a nadávají na počasí, školu a jiné veledůležité věci a já podléhám davovému šílenství. Zároveň se ale strašně těším zítra do Prahy do divadla(a Coffee Heaven). A také na pozítří, protože jedu za Ašu opět do Prahy. Teda pokud nebude celý den ta pitomá stávka dopravy. Nevíte o tom někdo něco víc?

5 komentářů:

  1. Áno, taky si říkám, že už by to mohl Oskar konečně rozbalit na dýl :). Ale i těch pár dní slučníka bylo moc fajn, nemůžeme být zas tak nároční ;).
    A co se tejče vlasů, doporučuju šmikání! Protože i když si je chceš nechat narůst, tak je potřeba je mít zdravý s pěknejma konečnkama, což ti zaručí jedině stříhání. Já jsem tohle pravidlo nedodržovala, měla jsem pačesy dlouhý jak tejden, ale podle toho taky vypadaly...konce suchý, polámaný a tak. A když už máš takovou pěknou barvu, byla by škoda ji nepodpořit ještě tím, že budou vlasy zdravý :).

    OdpovědětVymazat
  2. Taky už potřebuju sluneční paprsky! Ani jsem si nevšimla, jak moc mě ta zima vyždímala co se energie a optimismu týče!! Když už se to minulý týden tvářilo, že konečně odtaje všechen sníh a začně jaro, přepla jsem automaticky na režim "jaro" a teď se nejsem schopná smířit s tím, že si ještě měsíc musím počkat...
    Minule se mi poprvé za život stalo, že mi na slunku zesvětlaly vlasy... dozrzava:) Ale to bylo hlavně prosluněným Španělskem, kam se letos doufám taky podívám:)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se sluníčko a teplo strašně těšim, to přiotopení minulej tejden moc nestačilo...
    To si piš že na ples přijedu, už se těšim :)
    A klidně můžeš přijet i na můj jenže v Praze je to všechno takový složitější.. :/
    A o šatech dám vědět, ale taky si moc nejsem jistá, většinou se mi líbí ty kratší, ale na maturiťák to chce nějaký trochu princeznovský :D

    OdpovědětVymazat
  4. A s tou francouzštinou na vejšce, to ještě nevim ,ale možná zkusim nějakou školu ve Francii, nejlíp v Paříži :)

    OdpovědětVymazat
  5. To sluníčko je už opravdu nezbytné...už aby konečně bylo jaro. Sluneční paprsky ve mě vyvolávají dobrou náladu a vůbec všichni jsou nějak "přívětivější" :) Vlasy máš opravdu nádherné, ta barva-krása.:)

    OdpovědětVymazat