úterý 30. března 2010

...

Za okýnkem krásně svítí, pro mě je to ale v řiti..
Omlouvám se za to silné slovo, ale musím říct, že Velikonoční prázdniny pro mě budou ve znamení posedávání a polehávání doma. Žádná Praha, Garden Collection, Topshop a Coffee. Dnes jsem byla u doktorky. Prý mám puchýřky v krku, virózu a potřebuje to nejméně pět dní doma:(
Já nemocná nebývám, takže mě to teď fakt skolilo. Je mi špatně..ani číst nemůžu. To znamená, že asi nebudu moc přispívat, protože nebude co..
Užijte si krásné Velikonoce a brzy nashle!                                      
čajující Zoris(ka)

7 komentářů:

  1. Zorinko, tak se pořádně vylež ať jsi brzo zdravá, vynahradíš si to jindy;)

    OdpovědětVymazat
  2. No já jsem taky nemocná, ale díky bohu už mám jen rýmu. Taky nebývám nemocná, o to víc člověka naštve, když je celou zimu zdravý, a jakmile se objeví první jarní paprsky, tak onemocní. Ach jo:-( Mimochodem jsem zrovna na svůj blog přidala příspěvek, kde jsem se také zmínila o pár babských radách proti nemoci (z mojí oblíbené knížky). Kdyžtak kukni, třeba ti to pomůže.

    http://incognitolady.blogspot.com/

    Přeji brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  3. Téda, přeju co nejdřívější a nejúspěšnější uzdravení! Snad tě povzbudí aspoň to, že ani my maturanti z velikonočních prázdnin nic moc nemáme, když se ta zkouška dospělosti už kvapem blíží :-/

    OdpovědětVymazat
  4. :( štvalo by mě přijít o prahu a garden collection..ale zdraví je přednejší.. pořádně to vylež..a pak si to vynahradíš:P

    OdpovědětVymazat
  5. noo,heled,ty boty co mam jsou z háemka...a meli by je tam mit jeste v bezovy barve..ty jsou taky strasne pekny...
    mela sem ohromny dilema pri koupi,ale vyhrali cerny...

    OdpovědětVymazat
  6. Pořádně to vyleč. Já jsem už třetí den taky zesláblá, v krku mě bolí, hlava taky. Venku je krásně, ale co. Zdraví je zdraví.

    OdpovědětVymazat