sobota 27. února 2010

Thank God I'am woman...


Armáda krásy své šik vojandy vyslala i do Kolína. Neváhala jsem a plně využila možnost získat za starou rtěnku extra novinku od Avonu. Vybrala jsem si odstín Nude. Ne že bych se cítila "nude", ale tenhle přirozený světlejší odstín mi zkrátka sedí nejlíp.
Zabrousila jsem do Orsaye, protože jsem chtěla vybrat náušnice pro kamarádku. Bohužel už tam nebyly. Co mě však dostalo(a už nechytlo) vidíte na druhé a zejména první fotce. Eiffelovky do sbírky + úžasné botičky jsem tam nemohla nechat. Kuličky jako z porcelánu jsem zase dlouho sháněla k stejnému náramku. A maminka si zase vybrala prstýnky na třetí fotce(a taky sukni:)

Jsem momentálně moc štastná. Do včerejška do 8:40 hod jsem byla téměr dozajista přesvědčená o tom, že z pátečního pokračování (víte o co jde) nebude nic. Po první hodině jsem ale byla pozvána a za necelých pět hodin už jsem za jeho přítomnosti seděla v Mefistu, popíjela Domácí kafíčko(ano, tak se ten nápoj opravdu jmenuje), vychutnávala svůj nejoblíbenější tvarohový koláč, hodně mluvila, hodně poslouchala, hodně se smála a zároveň byla v rozpacích z toho náhlého přívalu euforie :)
Takže to je další díl příběhu o Popelce, která zatím neví, zda se z prince stane dobrý kamarád nebo dobrý přítel...(pokračování někdy příště)

2 komentáře:

  1. mini eiffelovky su vazne mile,ale mne sa viac pacia gulicky-lebo tych mam doma velmi vela:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty eiffelovky jsou nádherné a přeji ti ať ti to s "princem" výjde :)

    OdpovědětVymazat