neděle 14. února 2010

Pohled laňky, porcelánová pleť, záplava ryšavých vlasů...



ladné pohyby
úžasný styl
a milující muž
Kdybych mohla být jeden den někým jiným, byla by to Daisy z filmu Podivuhodný případ Benjamina Buttona. Ano, na ten jsem se ještě o prázdninách stihla podívat. A bez titulek, takže můžu hrdě hlásit, že jsem si dvě a třičtvrtě hodiny procvičovala angličtinu. Přestože bych některé scény vynechala, aby film nebyl tak dlouhý, líbil se mi. Moc. Skvělí herci, kostýmy, atmosféra a příběh inspirovaný Fitzgeraldovou povídkou(mám chuť si ji přečíst) - ještě, že jsem si ho po těch dvou letech, co ho mám v počítači, pustila.
Moc děkuji za komentáře k šatům. Fakt se v nich cítím skvěle a to že se Vám líbí je sladká třešnička na dortu.
Tak přeji všem krásný zbytek dnešního večera(třeba u Deseti důvodů....s milovaným Heathem) a těm nezadaným(comme moi) přeji, ať toho příštího Valentýna(a všechny ostatní dny) konečně oslavíme s naší polovičkou, která(ještě pořád v to doufám) na nás někde čeká...

4 komentáře:

  1. nedokážu říct, v kterym věku se mi ve filmu líbila nejvíc, ať ve dvaceti, nebo ve čtyřiceti, vždycky byla přenádherná, ach!

    a v Praze buduuu.. teď v neděli a nebo pak asi od prvního března, to máme ty jarní, ale vzhledem k tomu, že ty už zas chodíš do školy, tak nevim, jak moc je reálný, že se tam ve všední den potkáme:)

    OdpovědětVymazat
  2. na tento film sa uz dlho chystam,ale nikdy nemam cas kuknut ho:)

    OdpovědětVymazat
  3. a tak ten březnovej pátek by byl asi lepčejší, v neděli budu fotit Sandru v ateliéru a nejsem si jistá, kolik času to zabere.. a zas když už tě potkám, tak chci stihnout víc než jen přivítání a rozloučení!:) budu s tebou určitě neurčitě počítat.

    OdpovědětVymazat
  4. cate Blanchet mě v tomto filmu taky uplně nadchla, a ta barva vlasů...

    OdpovědětVymazat