čtvrtek 11. února 2010

Monsieur Mucha, je suis désolée! :)

Promiňte mi, pane Mucho, Topshop, Hm a Café Louvre nám překazilo navštívit vaši expozici hnedle vedle Salvatora Dalího. Naštěstí je stálá, takže se nebojte, příště už si vás ujít nenechám. :)

V Praze bylo blaze, ale rozhodování bylo těžké. Jela jsem pro nějaké společenské šaty a nakonec jsem si odnesla překrásný svetřík s Eiffelkou a široké kalhoty(po strašně dlouhé době nemám úzké!). Bohužel mě ale hryže svědomí, že jsem si nevzala první růžové šatky z Topshopu. Co na ně říkáte???


Ve francouzské palačinkárně byly zabijačkové hody a palačinky se nesmažily. Bah... Tak jsme přesídlily do Café Louvre, kde byla atmosféra velmi francouzská, velmi příjemná a samozřejmě příjemný byl i losos s citronovým pepřem, malinovou omáčkou a pažitkovými brambory :)

Takže mám tak trochu smíšené pocity. To, pro co jsem jela nemám, mé krásné šaty v Zaře už neměli a ty první růžové se mojí mamce nelíbily až tolik, takže jsem tak trochu dala na její názor...a teď mě to mrzí... asi...jsem nerozhodná. Poraďte!
(a taky se omlouvám se kvalitu fotek, vše je foceno mobilem, protože si chytrá Zoris s sebou vezla foťák s vybitou baterkou:-( )

18 komentářů:

  1. Wow, nádhera VŠECHNO!! Odkud máš ten svetr a ty šaty s růžovou sukní na 4. fotce???

    OdpovědětVymazat
  2. ten sveter s eiffelovkou je uplne super !!

    OdpovědětVymazat
  3. mela bys mit saty aspon po kolena, tvoje nohy nejsou zrovna hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Ty šaty tam vypadají jaksi pomačkaně.. má to tak být? Světr je krásný.. a ty vypadáš jako francouzka :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, musím říct, že ty první šaty (růžové) jsou moc hezké...ale mě přišlo, že ti víc sedly ty bílé, pro ně jsou naprosto úchvatné a tobě prostě sedí ;) jinak musím se přiznat, že jsem na tvůj blog narazila nedávno, ale hned jsem si ho oblíbila, francii totiž taky zbožňuju, už jsem tam byla dvakrát po sobě na tři měsíce a nemůžu si vynachválit, ten život tam je prostě úplně jinačí než u nás v česku ;)

    OdpovědětVymazat
  6. myslím, že ten svetr je ze všeho nejlepší a udělala si dobře, že jsi ho vzala.

    OdpovědětVymazat
  7. ty ěaty ti dělají široká ramena Zorý, a svetřík ti moc sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty věci jsou nádherné! Líbí se mi svetřík a květinová sukně.. =)

    OdpovědětVymazat
  9. ahuj, taky si myslim, ze ti slusi vic ty bile saty na druhe fotce, v tech prvich mas moc ramena... a saty a sukne bych volila ke kolenum, faktem je, ze nozky tycky vypadaji proste nejlip v rourach...
    moc ti slusi 4 outfit seny svetr kvetovana sukne :) proste zenskost je pto tebe jasna volba!
    Mej se krasne
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  10. Milá, krásná Zoris.. :-*
    Ty první šatičky jsou moc krásné, ale ty druhé ještě víc..tedy na tebe mi sedí více.. I když ty první vypadají zas poněkud více francouzsky. Tedy mě tak připadají. :)
    Ovšem co mě okouzlilo je prostřední model na třetí fotce! :) Prozraď odkud.. :)

    B.

    OdpovědětVymazat
  11. * prostřední model na trojté fotce.. překlep pardon.. :)

    OdpovědětVymazat
  12. B.(Anonynmní): Díky, díky moc :-) Celá třetí fotka je HM.

    OdpovědětVymazat
  13. tak překlep: trojitá :-))))))

    OdpovědětVymazat
  14. Asi se vydám na průzkum.. :D Děkuji.. :)

    B.

    OdpovědětVymazat
  15. no mne ososbne sa najviac pacia veci na tej fotke kde mas 3 fotky dokopy.Ttie dve sukne a saty su nadherne!

    OdpovědětVymazat
  16. moc hezký věci.. mně osobně se zas nejvíc líbíš v těch prvních šatech :D

    OdpovědětVymazat
  17. Páni, ty růžovky ti moc slušely.. UPŘÍMNĚ JSI MI V NICH PŘIPADALA LADNĚ USPOŘÁDANÁ, TAKOVÁ SAMETOVÁ HOLČIČKODÁMA, V TOM NEJLEPŠÍM SOVA SMYSLU. JSI ŠTÍHLÁ, MÁLOKDO SI JE MŮŽE DOVOLIT TAK, JAK TY...

    A nohy máš naproto v pořádku, neřkuli velmi pěkné, ačkoli to zní od holky asi divně.

    No... rozhodování nad šatama znám, ale řídím se pravidlem, které mi vštípil můj Muž: Budou ti za týden chybět, když je tu necháš? Jo? (Pak si je vezmi :-))

    Papa, sluší ti to moc a růžovky bych si - být tebou - koupila HNED :-).

    Sylva.

    OdpovědětVymazat
  18. Sylva: Tyjo, děkuju moc. Ten popis velkejma písmenama úplně vystihuje to, co jsem v těch šatech na sobě v zrcadle viděla!
    No...ale tak nebudu brečet, že je nemám a třeba až někdy našetřím(byly celkem drahý) tam na mě počkaj(už se mi to párkrát povedlo:)

    OdpovědětVymazat