neděle 7. února 2010

Mon week-end

Spala...četla...jedla...četla...spala...jedla...spala...četla...spala...jedla...spala...
Pro někoho nuda, pro mě nejlepší relax
Nejlepší příprava na zítra začínající jarní prázdniny.
On y va s'amuse!

10 komentářů:

  1. Á, vy máte prázdiny už zítra.. :) My až další týden, to se načekám :( :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. a my až za dva týdny:)
    každopádně prázdniny si užij:)
    a máme stejný hrneček:)

    OdpovědětVymazat
  3. závidím. já budu mít jarní prázdniny přesně za měsíc.

    OdpovědětVymazat
  4. A já jarní prázdniny nemám :D

    OdpovědětVymazat
  5. Á, taky budeš prázdninovat? Tak to si pořádně užij :). Já je bohůmžel strávím většinově nad psaním seminárky a přípravou na anglickej certifikát xD
    A musím říct, že tvůj víkend se mi zdá naprosto ideální! Jestli už máš dočtenou tu Gavaldu, jak se ti nakonec líbila? :)

    OdpovědětVymazat
  6. aaaaa my mame prazdniny az za dva tyzdne :D zavidim ... ja musim zajtra makat v skole :D

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, tak to ti závidím. Já bych zrvona potřebovala prázdniny! Jasně mám je sice hned příští týden, ale tenhle tejden navíc by mi vůbec nevadil ;) Jinak krásnej župan!

    OdpovědětVymazat
  8. Prázdniny Ti moc přeju, pořádně si je užij. Jinak se mi moc líbí všechny Tvé výtvory tady, ať už fotkové nebo psací, vždycky mi dodají úsměv na tváři. :) Taky mě potěší, že má někdo jiný nápaditý vkus- co se oblékání týče. V dnešní době plné "holčiček přes kopírák" se to cení.

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní: strašně moc děkuju, vážně si toho moc cením, protože o to se snažím, nebýt tuctová :-)

    OdpovědětVymazat