pondělí 22. února 2010

Mon PULL

Závidím lidem, kteří ulovili alespoň několik kusů Rykiel pour Hm. Já jsem dneska, tři dny po uvedení kolekce, poslala mamču pro brož Mon pull. Naneštěstí ji už neměli. Anebo naštěstí? Protože moje drahá maminka mi přinesla tuto úpletovou kabelku, kde jsou brože(našívací) hned tři!  Přemýšlím, že je z tašitičky vypreparuji a našiji si je(spolu s blýskavýma kamínkama) na černej svetr - takový handmade Rykiel to bude:-)
Jo a navíc jsem dostala i moc krásnou papírovou tašku, kterou by asi k jedné malé broži nedali.
Co na to říkáte? Mám ušetřit kabelku anebo si vytvořit PULL???

8 komentářů:

  1. Ušetři kabelku!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ušetři kabelku. je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  3. mne sa na celej tejto kampani pacia tie papierove tasky:D

    OdpovědětVymazat
  4. Rozhodně nech kabelku, je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  5. mne se moc libi ta kabelka! asi bych z ni ty serepeticky nesundavala.) navic takhle to mas rykiel ulovek.). chci se jit taky jeste mrknout o vikendu, tak doufam, ze tam vubec jeste neco zbyde. i kdyz taky se mi libi spis broze a doplnky, ty budou uz asi stejne rozebrane

    OdpovědětVymazat
  6. nechat kabelku;) já bych měla aspoň dobrý pocit že má Rykiel úlovek!:)
    mě se tam líbilo tolik věcí! ale to bych musela být milionářka..

    OdpovědětVymazat
  7. spojit rykiel s handmade zni skvele! .)
    ale nevim, jestli nejsem kacir :)

    ty papirove tasky se mi ale stejne jako foly na te kolekci libi nejvic :)

    OdpovědětVymazat
  8. Neee, nechat ji! :)
    Stejne jako z chanelu bys neztrahavala Ty dve Céčka.. tohle je originál :)


    > de-generace.blogspot.com

    OdpovědětVymazat