pátek 12. února 2010

Mise šaty pokračuje...

... tentokrát ve stylu DIY. Je to velmi rychle sešpendlené, v pasu chci černou úzkou stuhu, zatím jsem použila tento pásek. Můj názor je ten, že to není až tak špatné. Ale potřebuji objektivní názor. Lze v tom vyjít mezi lidi???

Prosím, napište co nejdřív! Závisí na tom, jestli se zítra znovu vydám do Prahy anebo budeme s maminkou doma šít :-)
Merci beacoup, votre Zoris

13 komentářů:

  1. Střih je boží, ale látka jako bys ji sebrala z domova důchodců zpod televize. Takže změnit látku-osobně bych brala temně fialovou/švestkovou, myslím, že by ti slušela a stužku vzala v nějaké jemnější pudrově růžové :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych řekla, že je to super! Moc ti sluší a nápad je to skvělej. Vzor je moderní a nechybí tomu ženskost a půbvab :) rozhodně je v tom i vyjádřena osobnost ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se moc líbí a ten vzor mi příjde takový orientální, být Tebou, tak na ně vsadím, originalita se cení a ta stuha bude skvělá. Těším se, až ukážeš výsledek.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi to líbí. Tečka. :)
    A botky vypadají na nohách moc hezky:)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow! Perfektní.. Jsou originální a na nikom jiném je neuvidíš..A to je plus.. Jdi do nich.. :-* Zvlášť druhá fotka je skvělá.. :)

    A to co radila slečna výše (švestková a růžová stuha) je taky skvělý nápad.. Ale rozhodně nechej i tyhle.. :):)

    B.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty šatičky jsou rozhodně originální a pěkně exotické, ale mě se by se více líbily takové podobné jako popisovala Martina. I k tvé barvě pleti a vlasů by se mi hodily více, ale je to na tobě. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se líbí moc, takže doporučuji rozhodně došít a mezi lidi vyrazit. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. urcite ano,mne sa to paci hlavne odzadu

    OdpovědětVymazat
  9. Zorinko včemkoliv lze vyjít mezi lidi;) jde o to, jestli se ti to líbí.
    na té druhé fotce mi přijde, že ta sukně je jakoby dole zůžená(stažená nebo nařasená já nevim co:D), taková balónovitá, to se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  10. no, tak sice se zpožděním, ale doufám, že sis je nakonec teda vzala, mě se moc líběj:) a jak ses měla v Praze, krásko?

    OdpovědětVymazat
  11. Rozhodně LZE v tom vyjít! Je to úžasné, jsi šikovná! Jen tak dál! =)

    OdpovědětVymazat
  12. Juj tak to se omlouvám. Zas tak hrozné to není a ten střih je fakt báječný a sedí ti ti :)

    OdpovědětVymazat
  13. ty šaty jsou krásné!moc ti slušej:)

    OdpovědětVymazat