středa 3. února 2010

Mango spring collection

V mailové schránce se dneska objevila zpráva o nové jarní kolekci Manga. Stejně jako na podzim a pro tuto sezónu se její tváří stala Scarlett. Musím se přiznat, že mnohem víc se mi líbila Penelope, ale potěšilo mě, že "jarní Scarlett" to podle mě sluší mnohem víc. Posuďte sami:



A nyní pár(no možná trošku víc než pár) kousků, které se mi moc líbí:

nádherné úpletové tričko, osobně jsem si ho "ošahala", ve skutečnosti je mnohem hezčí než na obrázku
úpletové šatky v mém oblíbeném námořnickém stylu mi taky prošly pod rukou(a taky jsou mnohem hezčí "naživo")
propínacích svetříků není nikdy dost, tenhle má navíc roztomilé kapsičky :)
troje džíny, u všech se opakují švy uprostřed nohavic, připadá mi to zajímavé a nohy prodlužující u prvních a třetích navíc vzdychám nad botami!
A jedeme dál...trika s potiskem...jedno do sbírky by se šiklo, ale které?

Čaroděj ze země Oz
hippies
pro mě typický "sholčičím obličejem", ale bohužel se mi moc nelíbí tvar
kdyby tam nebyl ten nápis ve francouzštině, asi bych ho nechtěla, ale on tam je!!! :)
jednoduchý, ale efektní
originální
veselý
spolu  s prvním můj favorit
Námočnické pásky


absolument jolie
A nakonec botky, které mi připadají naprosto úžasné. Miluju ty šňůrky kolem lýtek a žádné takové nemám!

To bude zase rozhodování...ale už se na něj těším!

8 komentářů:

  1. Nic se nedá vytknout... Všechno se mi líbí...S takovou musím zajít do Manga :D

    OdpovědětVymazat
  2. no mne sa tiez viac pacila penelope...a scarlett bola podla mna lepsia v tej kolekcii predtym.
    Velmi sa mi pacia tie naramky namornicke,tiez ten nahrdelnik "vesely"ako si ho ty nazvala:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ajajaj, námořnické šatky! Ty bych zrovna tak potřebovala, abych si mohla hodit nohy na stůl a poslouchat v nich bretoňského havránka...
    Ale celá ta kolekce vypadá moc hezky, škoda, že Mango u nás v okolí nikde není.
    Akorát malá poznámka k botkám se zavazováním na lýtku - ty tkaničky maj tendenci sjiždět dolů, takže já a i lidi, co vídám, si je většinou nakonec vážou kolem kotníku, což už zdaleka nevypadá tak dobře. A když se ty tkanice zas přitáhnuot moc, tak se v tom špatně chodí a navíc se zařezávaj do kůže, což nevypadá ani trochu elegantně.

    OdpovědětVymazat
  4. Mango mám ráda - a právě proto mě mrzí, že ho v Brně v centru zrušili a přestěhovali do Olympie :/ ... tam totiž není moc výběr, zdá se mi... převážně pusto - prázdno

    OdpovědětVymazat
  5. Zaru nezrušili :) ... teda alespon tu v Brně ne ...

    OdpovědětVymazat
  6. To máš pravdu, že se někdy musí nepraktičnosti ustoupit, však jak se to říká - parádo, trp! :)
    Jinak moje lehce šílená váha je otázka, se kterou si už víc jak rok neví nikdo rady, předloni na podzim jsem během měsíce pohubla asi 4 kila a od tej doby se nedokážu, ať se sebevíc cpu, vyšvihnout nad 45. A jakmile je nějaká nemoc a podobně, jde to hnedka ještě o ty dvě kilča míň :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já Scarlett zmožňuju, takže jsem potěšena...a těch pár kousků vypadá taky skvěle :)

    *terka

    OdpovědětVymazat
  8. Tahleta kolekce se vážně moc povedla, mluvím z vlastní zkušenosti, úpletové modré tričko mi visí ve skříni, a je perfektní =)

    OdpovědětVymazat