středa 24. února 2010

Mango again


Včera mi přišel minikatalog Mango z přehlídky pro letošní jaro a léto. Musím říct, že to mě až tolik nezaujalo. Převažuje khaki barva a přijde mi to celé takové mdlé. Hezčí mi přijde džínová kolekce kombinovaná s květinovým vzorem. Všechno modely si můžete prohlédnout na http://www.mango.com/


Není v mých silách psát každý den. Kromě testů a úkolů(kterých je nepočítaně) se v poslední době kupí různé plesy a oslavy. No a já jsem člověk, který po takových akcích musí intenzivně relaxovat. Jednoduše řečeno, jsem pomalá jak želva a spím ráda, jak medvěd:) Takže tak.
Zítra máme na semináři z angličtiny módní přehlídku(právě bereme fashion okruh). Vsadím se, že jsem jediná, která si rozmýšlí, co si vezme a počítá s více variantami a převlékáním. Uvidíme, jak to nakonec dopadne :)

6 komentářů:

  1. Ta kolekce mě nijak moc neohromila. Jak si řekla tak moc khaki barvy, která se neřadí mezi mé oblíbené.Ta riflovo květinová je hezčí :D
    Já sem taky takovej zimní medvěd, kterej nejradši spí až do oběda :D

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlas, je to nic moc....já ten katalog vždycky beru v obchodě,jak si zařídila že ti chodí domů?:)

    OdpovědětVymazat
  3. Denisa: Vzala jsem si u pokladny takovej lístek, kde bylo napsanáno: Chcete aby vám chodily letáky a katalogy Mango domů? Řekla jsem si, že ano a vyplňila adresu :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak khaki barva teké nepatří mezi mé oblíbeneé,takže at květinovo-jeansová kolekce se mi líbí víc:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tahleta mdlost mi přesně právě moc nevadí ... :) Ale Mango je pro mě stejně zklamáním od doby, co ho v Brně zrušili v centru a přesunuli ho do nákupního centra do Olympie, kde se mi teda moc nelíbí ... :/

    OdpovědětVymazat
  6. http://www.aukro.cz/item932651706_znackove_tricko_tunika_pariz_retro_36_s.html#gallery // hned jsem si vzpomněla na tebe:)

    OdpovědětVymazat