úterý 9. února 2010

Madame Rykiel arrive !!!

A je to tady. Konečně se můžete (zatím pouze internetově a za jedenáct dní i vy vybraných hmkách) kochat novou kolekci Sonii Rykiel!
A já nemůžu než jen "ochat a achat" nad tou změtí proužků barev v kombinaci s černou a zrzavých vlasů, které k Sonie neodmyslitelně patří :-) Myslím, že se to nezalíbí úplně všem, protože to není takový ten "styl davů". A proto se mi líbí ještě víc :)
(doufám, že nikdo nežaluje, že jsem ty fotky zkopírovala...)













To prostě nejde, abych neměla něco s nápisem Paris!





Asi nejvíc toužím po typickém "poor sweather rykiel"



Sonia navrhla i kolekci pro "mladé slečny"...panenka Rykiel je tedy nutností(a já jí chci takýýý!)





Já jdu počítat peníze, vy se nezapomeňte podívat na  http://www.hm.com/ a taky SEM!!!!

4 komentáře:

  1. to prúžkované je úplne úžasne ♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. mne sa tato kolekcia nepaci velmi..ovela viac ma zaujali modelky ako samotne modelyMozno este tak tie prve cierne saty a tiez ta brosna.

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, to je nadherna kolekce! Moc se mi libi, urcite se neco musim koupit. Doufam, ze to nebude za premrstene penize! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem se koukala na ty stranky a musim rict, ze me ty ceny ani moc neprekvapily. Vzdy tyto kolekce, na kterych spolupracuje nekdo vyznamny jsou drazsi. Svetrik z H&M za 1299Kč je docela dost, ale porad je to Sonia, takze setrim! :-)

    OdpovědětVymazat