středa 17. února 2010

Les catalogues(et le fichu:)

Ráda nosím různé šály, ale šátkům zrovna neholduji. Proto mi trvalo celkem dlouho, než jsem pro tenhle skvost pořízený za úžasnou cenu v úžasném obchodě našla uplatnění. Nakonec se mi to ale povedlo. Ostatně v tomto článku na poslední fotce se můžete podívat. Bohužel však nevynikne ten krásný vzor, proto jsem si šátek vyfotila samotný.... Je tam má nejmilovanější slečna Eiffelová :) a další pařížské památky jako je Notre Dame, l'Arc de Triomphe, Invalidovna, Opera, Montmartre ...

Před chvílí jsem přišla ze školy , ve schránce jsem našla katalog Otto - jeden z mnoha, které nám chodí. Dříve jsme z Otta, Quelle a Neckermannu celkem objednávali, ale poslední dobou(asi tak 5 let) mi přijde, že oblečení z nich má mnohem menší kvalitu a také se mi mnohokrát stalo, že mi něco nesedělo nebo to vypadalo jinak než na obrázku. Co úplně nesnáším jsou katalogy typu Magnet, od kterých nám chodí snad dva kusy v měsíci, vždycky je tam to samé - navíc ve stylu, kterým by pohrdala snad i moje babička. Zkrátka, škoda papíru:)
Proto dávám přednost kamenným obchodům, kde si vše vyzkouším, neplatím poštovné a navíc to mám hned v rukou !

(Ale nebyla bych to já, aby se mi něco nelíbilo. Džíny úplně napravo i úplně nalevo mě vážně zaujaly. Jenže jsem zvyklá na úzké a v kterýchkoli širokých si připadám divně. Ale asi jde spíš o zvyk. Máte to taky tak?)

A vy? Dáváte také přednost pochůzkám po krámech před "domácím listováním"?

7 komentářů:

  1. Domácí listování je fajn, ale jak jsem již několikrát zjistila, objednávky jsou velkej risk. A stejně mi to nedá a čas od času si něco objednám (a pak jsem rozladěná, že mi to nesedí).
    Není nad to si zboží pořádně vozkoušet :). Ale tím pádem člověk taky musí absolvovat spoustu chození, prodírat se davama lidí a další nepříjemnostě, holt každý má něco. Ale z hlediska dluohodobého uspokojení z koupených hadříků se asi vyplatí přetrpět nějaký to courání po obchodech :).
    A u džín jde beztak jenom o zvyk, hlavně, aby ti sedly a jestli se ti opravdu líbí, zvykneš si, než bys řekla švec ;).

    OdpovědětVymazat
  2. já bych si přes net jen tak něco nekoupila. ráda si oblečení, kosmetiku.. cokoliv.. ráda prohlídnu na vlastní oči.
    tyhlety katalogy typu Otto atd. nemám ráda. dřív mamka odtuď také párkrát něco objednala, ale když to přišlo, bylo to uplně něco jiného, navíc v šílené velikosti....

    OdpovědětVymazat
  3. taketo katalogy nemam velmi v oblube.Veci su tam dost predrazene!

    inac tebe nie je tazke kupovat darceky...vsetko s eiffelovkou ta potesi..nie?:)

    OdpovědětVymazat
  4. jeej, tady taky nekdo miluje pariz! :)

    jinak k temhle katalogum moc duveru nemam, vetsinou je to obleceni pochybne kvality.. netove obchody jsou neco jineho a bez asosu by clovek snad ani nezil :))

    OdpovědětVymazat
  5. To já většinou taky dávám přednost kameným obchodnům, ale když se na internetu nebo v letáčku do něčeho zamiluju tak si to prostě musím objednat. :D

    OdpovědětVymazat
  6. ten blogspotovej účet mam jen kvůli těm, co nemaj ve výběru možnost Komentovat jako: "název/adresa url, založila sem si to tenkrát kvůli Tomovi a vůbec ho jinak nepoužívám, jakože bych přidávala články nebo tak, to vůbec:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, po 4 dnech se hlásím, byla jsem lyžovat :). Já osobně si ráda všechno osahám (opravdu všechno, i to co se mi vlastně vůbec nelíbí:D) a hlavně se musím podívat jak mi daný kousek sluší a sedí. K těm kalhotám-já jsem asi před půl rokem začala nosit cigaretové džíny. Vždycky jsem je nesnášela, měla je každá nána s tlustnýma noham,a, navíc v nich málokdo vypadá jinak než žokej. A najednou je mám v šatníku a řdí se mezi mé nejvíc oblíbené kousky. Já být tebou tak do širších kalhot jdu, kromě toho, že lichotí postavě, jsou pohodlé a v záplavě končetin, které se samou upnutostí nedokrvují budeš vysoce originální :)

    OdpovědětVymazat