pondělí 15. února 2010

Le jour onirique

Vše se točí kolem Francie...
  • přijel můj nejlepší kamarád, který studuje ve Francii už třetím rokem. Jsem šťastná, že jsme si dnes na kávě strašně krásně popovídali, že mi řekl, co mi už dlouho žádný příslušník opačného pohlaví neřekl a zkrátka že znám tak skvělého člověka jako je on...
  • dostala jsem výbornou ze slohovky - odborný popis Eiffelovy věže
  • odprezentovala jsem na semináři z francouzštiny "La vie culturelle en France"
  • a celý den měla na sobě svetřík s Eiffelovkou, který se na první pohled stal mým nejoblíbenějším kouskem (a navíc byl i hodněkrát pochválen, což u nás není častým pravidlem)
Tak bych dnešní den zakončila pohledem na moc pěkné a povedené kousky s motivy, které s dneškem neuvěřitelně ladí.


tous les choses offre Topshop

7 komentářů:

  1. Krásné. Já Paříž a celou Francii prostě miluju :)

    OdpovědětVymazat
  2. to pruhované tričko je užasné!:)

    OdpovědětVymazat
  3. ach všechna ta trika jsou krásná:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, Míla.. Toho už jsem taky sakra dlouho neviděla... Teda je to on že jo? :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tý jo, no paráda! Gratuluju ke školním úspěchům a tiše závidím takového kamaráda :) Jak se ke studiu en France dostal?
    A trička jsou fakt úžasný, nejvíc se mi asi líbí ty první dvě pruhatý (asi za tím bude ta "námořní" spojitost xD). kde se takový skvosty daj koupit a za kolik přibližně?

    OdpovědětVymazat
  6. vidim,ze to francuzsko milujes nadovsetko:)

    OdpovědětVymazat
  7. dokonalé :) len škoda, že u nás dosť ťažko niečo podobné nájdem

    OdpovědětVymazat