sobota 20. února 2010

Le bal le meilleur

Na ples se vždycky začínám chystat buď moc brzo nebo moc pozdě, přičemž druhá varianta převládá. Včera jsem to ale odhadla úlplně přesně. Dokonce jsem se stihla podívat na Imaginárium doktora Parnasse. Kvůli smrti Heatha musel být příběh pozměněn a myslím si, že to filmu malinko uškodilo. Jinak ovšem nemám co vytknout, moc příjemně mě překvapila nevšedně krásná zrzka Lili Cole a Heath byl opět úžasný. Tak jsem opět přemýšlela nad tím, jak nespravedlivý osud ho potkal...
A nebyl to jenom Heath, který mě včera dojal. Maturitní ples oktávy, lidí, které vídám už sedm let, s mnoha z nich se znám a prožili jsme fajn chvíle.
Celkově to byl tenhle rok nejlepší ples. Outfit se moc líbil a dokonce jsem po nějakém čase opět pokecala, popila a zatančila se slibně vypadajícím "zatímnevímkamsevyvíjejícím" :-) Ke konci jsem se bohužel nachomýtla ke staré známé, která přes záplavu slz kvůli jednomu nevydařenému vztahu neviděla na krok. Zahrála jsem si na utěšitelku a na doprovod domů(protože už se tam asi hodinu pro mě nic nedělo), když mě v šatně zase vzal za ruku a chtěl, abych šla nahoru tančit. A já, vždycky tak hodná a solidární(proč?), jsem musela odmítnout, protože nerada nechávám někoho ve štychu....

A tak popelka zmizela a ani střevíček princovi nenechala...
Doma pak litovala, protože tenhle rok to byla poslední příležitost pro plesání. Ale pak se podívala do zrcadla, zvedla hlavu, narovnala se.... a usmála se :)

A v nové Marie Claire jsem si opět potrvdila dobrou volbu koupených šatek - pudrové barvy, volánky, krajky. Styl à la Marie Antoinetta je a celé jaro bude.

11 komentářů:

  1. Krásná jsi :) MC si taky musí koupit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Barevný 55 kč, top 79 kč a base 29 kč-je v akci :)

    OdpovědětVymazat
  3. vidim,ze si dala moju najoblubenejsiu kreaciu-ruzove saty a to pekne bolerko:)
    dokonca sa mi pacia aj tvoje telove boty!

    OdpovědětVymazat
  4. wow, vypadáš tam FAKT nádherně! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná jsi a moc pěkné oblečení :))

    OdpovědětVymazat
  6. Tak Popelka byla na bále a vypadala famózně (jako vždycky) :). Princové nenechávají princezny mizet jenom tak (už jich je málo-draci 6+1 hlavy občas zhřeší proti dietě a osvěží si jinak nudnou vegetárianskou stravu) takže se ti určitě ozve s pozváním na neformální posezení u kávy (než tě představí kralovské matičce a papínkovi) :). Moje křišťálová koule nikdy nelže! A ne, že mě npozvete na svatbu (snad v Sephoře seženu něco proti bradavicím :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi nádhernááá! =O =) Moc moc ti to sluší! =)

    Hrozně ráda plesám, ale letos jsem to nějak nevychytala...=(

    A taky se strašně těším, až ještě trochu povyleze sluníčko a my budeme moct volánky, pudrové barvy a krajky vystavit světu! =)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc sluší a moc se mi líbí blog, je jeden z nejoblíbeněkší, kam se dívám:)

    OdpovědětVymazat
  9. ach a och, pěkný šaty sis vybalila z oříšku!

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera :o) Úžasná barva popelčiných střevíčků!

    OdpovědětVymazat