neděle 28. února 2010

La robe pour le bal du bac

Moje oblíbenkyně Kate před šesti lety v róbě Atelier Versace. Každý kousek krajkového vyšívání je ruční práce. Ach!
Ve škole pořád řešíme maturitní ples. Je to sice brzo, ale davovému šílenství se člověk nevyhne. Tak jsem začala přemýšlet, jak a kde sehnat plesové šaty, které by se mi líbily.V ten samý den mi po měsíci opět přišel Instyle(mimochodem s meruňkovomandlovým balzámem od BodyBasic měla jsem už jablkovoumelounový a řeknu vám, že je skoro nespotřebovatelný!:-) ), jehož hlavní náplní jsou právě večerní róby různých celebrit. A mě naprosto Kateiny, protože jsou velmi rafinované - jednoduché, ale i sexy. Zároveň je mi ale jasné, že Versace nebo Dior, to je pro mě hudba budoucnosti (a ne té v lednu roku 2011).

Hledala jsem na různých internetových stránkách. Převážná část modelů se mi absolutně nelíbila. Žádná nápaditost a pokus o odlišení se. Miliony podobných šatů pouze v jiných barvách. Pak jsem narazila na troje a seřadila je podle toho, které se mi líbí nejvíc:

Asi je vám jasné, že tíhnu ke světlým barvám a "vílím" střihům :) Myslím že to ke mě sedí, i když jsem přemýšlela i o červených nebo zelených.

Kde jste sháněly šaty na maturitní ples vy? Přívítám jakékoli informace a postřehy, protože nemám absolutně žádné.

A ještě jednou Kat(i)e v té zlatavé nádheře:)

4 komentáře:

  1. Ty druhý jsou nádherný!
    A mě to taky čeká až za rok, že jo a absolutně nemám tušení kde seženu něco co by se mi líbilo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se nejvíc líbí ty první...a vlastně i ty druhé - nemůžu rozhodnout, ketré víc =) Každopádně máš pravdu s tím, že šaty na ples jsou jedny jako druhé...v pátek jsem měla maturák a všechny holky vypadaly jak přes kopírák - dlouhé korzetové róby a načesané vlnkaté vlasy-tak jsem si protestně vzala krátké šedé šaty (z HM) a vlasy vyžehlila, ať se alespoň trochu liším =)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju ti za komentář =) Ta Eiffelovka by se dala považovat za kousek á la DIY-zkrátka jsem ukradla mamce klíče, sundala přívěsek s Eiffelovkou a navlékla ho na ,,řetízek" Který jsem udělala ze "zlatého" provázku...odkud je ten přívěsek původně nevím, ale mám dojem, že mi ho kdysi přivezla kamarádka z Francie, ale to bylo ještě na základní škole, takže je to už hooodně dávno=)

    OdpovědětVymazat
  4. ty prvni jsou skvele skvele!

    jinak s satama na ples je to pekelne.. ja si nevybrala ani u nas, ani v praze, ani v parizi a nakonec sem si je usila sama, coz znamenalo tri tydny utrpeni :)) drzim palce at sezenes snaz! ,-)

    OdpovědětVymazat