pondělí 8. února 2010

Jak tak prázdninuju...

... nenalíčená skáču do samoobsluhy pro snídani a ranní tisk
...vanilkový big kostík, banán, čokolupínky + vaše blogy = srdeční záležitost(franchement!)
... s umytými vlasy, lehkým make-upem a nejmilejším(naneštěstí podzimním!a ono mrzne!) outfitem skáču do poněkud vzdálenějšího supermarché

...a také přemýšlím o blogu...chci aby byl jen o módě? Mám na to, aby byl jenom o módě? A je vůbec plus mít na to?
Napadá mě hodně témat, o kterých bych také chtěla psát... filmy, knihy, hudba, divadlo, gastronomie... můj život a zájmy jsou i něco jiného než ta "fashion"(i když si k ní často najdu cestičku i u neočekávaných témat :-)
A tak jenom doufám, že i Vás budou zajímat jiné věci než jenom "krabička od dárku", ale i to, co je uvnitř...

Zori

12 komentářů:

  1. jéé závidím ti prázdniny, já sice tedka taky nechodím do školy, ale rozhodně si nepískám:( jsem nemocná. hrůza děs. a přitom bych tak ráda šla do školy..

    OdpovědětVymazat
  2. určitě piš o všem co tě zajímá:)

    OdpovědětVymazat
  3. S makeupem i bez vypadáš moc pěkně ;) strašně se mi líbí ten baret/čepička (?) :) Jé ta kabelka je z Marie Claire. Já mám taktéž, akorát jinou barvu :) Určitě piš o čem chceš a o tom co tě baví :)
    Já takovou zkušenost taky bohužel nemám s těmi penězi, ale máš pravdu, že by to každýho časem omrezlo. Jsem ráda, že nejsem vychrtlá, ale nějaký to kilo dole by bodlo :D Ber to tak, že ty a župánek jste pro sebe jako stvoření ;) :P

    OdpovědětVymazat
  4. pis o com sa ti paci aj ja to tak robim :DDD

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, je to ona. Myslím, že z roku 2005 :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem určitě psát pro to, co tě zrovna napadne a baví, móda je fajn, ale blogy jsou přece jenom hlavně o lidech a zrovna ty seš člověk moc zajímavej, tak by byla škoda nás ochudit o zbytek tvé osobnosti :)

    OdpovědětVymazat
  7. kludne pis o vsetkom o com chces:)

    ja by som bez spiraly nesla nikam:DD

    ta miska je strasne zlata..dobre sa z nej je ..nie?

    OdpovědětVymazat
  8. Boože! Bez makeupu vypadáš skvěle! Jak to děláš? =O

    OdpovědětVymazat
  9. piš nejlépe o svém životě, to si každý rád přečte a co zahrnuje tvůj život, o to se s tímto "malým internetovým světem" klidně poděl...

    OdpovědětVymazat
  10. Je to vcelku nový, z konce 2009. Vcelku se divím,že to nešlo do kin, protože obsazení to má povedený. Akorát je tam pár přisprostlejších scén (ještě aby ne, Dorian se musel nejdřív pořádně zkazit, aby mohl všeho litovat xD), ale to by snad vyřešila věková hranice vstupu :). Nicméně doporučuju, docela by mě zajímal názor ostatních :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ta srdíčková miska.. jsem úchyl na takové věci :-D
    Piš určitě o všem, o čem chceš, bude to zajímavější :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jee, ta srdickova misticka je krasna! :-)

    OdpovědětVymazat