úterý 2. února 2010

Flamencos, cheveuax blondes, specialtités espagnoles et Espagnoles, tout d'abord

Dnes ráno, když jsem si tak seděla ve školním lavici a rukou si podpírala hlavu, sluneční paprsky mě lechtaly po tváři, já zavřela oči a najednou jsem se přemístila o půl roku dozadu a ocitla se ve španělském městečku Lloret de Mar..
kde veselá pedikůra byla nutná
kde kvetly květiny lidského i rostlinného původu :)
kde se obchody s oblečením braly útokem
a nejinak tomu bylo i s obchody s botkami
kde jsem po džbánku sangríe chytala módního ducha a oblékla si ty šaty úplně jinak
kde jsem si koupila vůbec první kousek od Roxy (+ peněženku Benetton, a krásný pisátka od Joridho Labandy)
kde v každém jídle byly mé milované mořské plody!
kde jsem padala na postel ne vyčerpáním z těžkého dne, ale příjemně težké noci :)

Školní zvonení mě vrací do reality - právě začínající hodina fyziky...Ale..za pět měsíců se uvidíme Lloretku!!!

4 komentáře:

  1. krásné, mně již známé fotky:)
    takže o prázdninách se tam vypravíte zas?

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné fotky,uplně mi zvedly náladu a vykouzlily usměv na tváři:)

    OdpovědětVymazat
  3. budou o nás natáčet teďka někdy v unoru(druhý nebo třetí týden) celý jeden den dokument, takže je vážně dost pravděpodobné že se tam ukážu..:D bože mám strach aby se mě na nic neptaly, budu nervní a ještě řeknu nějakou kravinu:D

    OdpovědětVymazat