sobota 13. února 2010

Finalement!

Donc mes amies(et amis?:)),
tak jsem se opět vydala do Prahy. Coffee Heaven mi poslalo smsku o Valentýnském speciálu 1 + 1 káva zdarma. Mamka má dneska narozky, tak jsme si řekly, že si uděláme pěkný odpoledne. Jsem dneska hrozně šťastná, protože jsem stihla udělat referát na francouzštinu, doma jsme si udělali suprovýho lososa s takovejma celerovomrkvovejma smaženejma placičkama, v Zaře jsem si vyzkoušela hafo šatů a všechny se mi líbily a v Coffee Heaven jsme využily tu akci...a...navíc tam byl ten pěknej barista(co mi minule dal desetiprocentní slevu i když jsem si zapomněla kartičku:))

první černé tolik neseděly, druhé černé(na dvou fotkách) se mi moc líbily zezadu, zepředu moc velký výstřih

tyhle šatky jsou letní a úplně boží, protože to je overal :) doufám, že tam na mě chvíli počkaj
vezla jsem si s sebou i sukni z Manga, kdybych k ní našla nějakou halenku a overal posloužil i takto(ale byl to nápad mamky!)
provětrala jsem si svetřík Eiffelku
A tyhly šatky i lodičky jsem si nakonec odnesla(a bolerko, které se "motalo" kolem všech šatů, protože za tři stovky jsem ho tam nemohla nechat!)

Vím, že někteří z vás mi psali, že nemám mít krátké sukně a někteří si myslíte, že bych měla mít jinou barvu šatů. Ale... za prvé žádné krátké společenské šaty nemám a s tvarem svých nohou jsem spokojená :) za druhé jsem se do téhle pudrové růžové zamilovala a ať jsem bledule, nějaké jsem si zkrátka přála a za třetí tmavých šatů mám hodně a světlé žádné. Takže tak :) Ale za názory děkuju, vždyť jsem o ně sama žádala!

A ještě musím poděkovat za kometáře k šatům handmade. Určitě je s mamkou nějak společně došijeme a určitě je také budu nosit. Historie této látky je dlouhá, maminka s nich měla plesové šaty, které pak nějak byly rozpárány a přešity a vídíte, za třicet let jsem tu já, móda se neustále vrací a můžu je(nebo jejich části pouze jinak sešité) nosit!

18 komentářů:

  1. já si rozhodně nemyslím, že bys neměla nosit krátké sukně.;) Nohy máš krásné.:)

    OdpovědětVymazat
  2. taky nevidim duvod nenosit kratky saty a ta barva se mi na tobe taktez libi. podobne, ale cerne jsem si zkousela v zare. moc hezkej strih, ale ty na ne mas lepsi postavu.)

    OdpovědětVymazat
  3. slečno, vy teda musíte mít haldy oblečení:D

    OdpovědětVymazat
  4. podla mna by si mala urcite nosit kratke saty!ved mas krasne stihle nohy!

    mne sa najviac pacia tie posledne ruzove saty s bolerkom-akoze spolu. a Tiez cierna sukna!

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, tak to jsem četla. Ale i přesto mám ten pocit. A mimochodem máš strašně zajímavý vkus. Já sice nesnáším takové ty květinové vzory a podobně, ale k tobě mi to neuvěřitelně sedí. Jsi moc sympatický človíček:)

    OdpovědětVymazat
  6. Nevím, které se mi líbí více. Všechny se mi líbí :D Mamčin nápad se sukní z Manga se mi líbí asi nejvíce. Jinak řekla bych, že s nohama problém určitě nemáš :) Takže nos takové šatičky/sukýnky dál :)

    OdpovědětVymazat
  7. mně se strašně líbí ty kytičkované šaty se sukní z manga:)
    a letní šatičky jsou kouzelný:)

    nicméně tvoje úlovky jsou také krásné! nos si v čem se cítíš nejlépe;) nohy máš hezký, nevím proč by jsi neměla nosit krátké šaty..

    OdpovědětVymazat
  8. Máš nádherný nohy...:)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera! Vybraly jste skvěle :-) Bolerko vypadá úžasně a na všech fotkách ti to moc sluší :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  10. A ty šaty co máš na profilové fotce jsou taky nádherné:). No jinak já chci na ekonomiku na Báňskou.

    No, to jsou přesně ty snobské názory, ale pravda to není. To je i u oblečení. U vietnamců nakoupíš stejně kvalitní věci jako v "normálním" obchodě, jen tam si prostě zaplatíš za značku. Ale ten šampon musím vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  11. Máš krásné nohy, takže je rozhodně ukazuj! :)
    A vybrané šaty jsou perfektní..a ještě více se mi líbí s tím bolerkem.. :-*
    ODkud jsou lodičky? Mají pěkný tvar.. :)

    Hezkou neděli, B.

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuju Vám všem moc za milé(a doufám a věřím, že upřímné:)) komentáře.
    Všechno oblečení včetně bot je ze Zary. Radši jsem už nechodila jinam, abych si to rozhodování ještě neztížila:)

    OdpovědětVymazat
  13. Hehe, ahoj Zorko! Nevěděla jsem že máš blog, hezkej je! :D
    Fredi, pokud si nezapomněla, kdo s tebou kdysi dávno chodil do třídy :D

    OdpovědětVymazat
  14. Myslím, že sis vybrala dobře :) šaty i bolerko jsou úžasné a nohy máš taky pěkné, takže s tím si hlavu nelámej a klidně je ukazuj :)
    jinak děkuju za tvůj komentář, na svůj blog chodím jen zřídka, většinou když mám potřebu se z něčeho vypovídat ;) francouzštinu nestuduju, pouze chodím na kurzy, které pořádá francouzský institut u nás v ostravě..taky se snažím číst knihy ve francouzštině a koukat na francouzské filmy, takže takové samostudium..:) je fakt, že překladatelství je docela velký cíl a cesta k němu nebude lehká, ale pokud to opravdu chceš, tak to půjde :) jako všechny věci, které člověk dělá s láskou :)

    OdpovědětVymazat
  15. Paani jsi krasna! Nevim, kdo a proc Ti napsal, ze bys nemela nosit kratke saty... Vzdyt mas nohy perfektni, jako lanka... Barva satu se mi na Tobe taky libi, takze chvalim, vybrali jste suprove! A ty lodicky...jeeee!

    OdpovědětVymazat
  16. Vrr, takový dlouhý komentář jsem napsala a pak mi ho počítačovej šotek smazal! :D. Tak to shrnu-bolerko je nádherné, lodičky taktéž (akorát já bych se na nich zabila a se svou výškou 1,77 bych s lodičkama na nohách suplovala Eiffelovku :D). Nohy máš pěkné takže je klidně ukazuj. Ten květinkovaný overal se mi moc nelíbí, nemám ráda ten květinkový vzor. Brr, cítím z něho starobic :D. Ale tobě sluší a než se zapíšeš do pořadníku na pokoj v DD máš ještě spoustu času takové vzory s klidem nosit.Moc ti sluší i ty šaty, které jste nakonec koupily akorát by mě stresovalo to jedno holé rameno-bez podprsenky nedám ani ránu (no spíš bez její gelové výplně, která umí fakt kouzla :D) a průhledné ramínka kloužkou a divně vypadají, což jsi chytře vyřešila bolerkem. Já chci taky do ZARY! Neskutečně závidím to obcházení obchodů. Já jsem v pořádném obchoďáku nebyla už celou věčnost a začínám na sobě pociťovat abstinenční příznaky! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Mi se moc libi ta posledni kombinace, asi nejvice ze vsech :)

    OdpovědětVymazat
  18. ty první růžový vypadaj asi nejlíp :)

    OdpovědětVymazat