sobota 6. února 2010

Emma Watson for People Tree

Mám hodně ráda Emmu Watson. To, že je tváří Burberry není žádnou novinkou. Ale to, že navrhla kolekci triček, žerzejových šatů, popelínových sukní a kraťasů pro fair trade značku People Tree. Je to taková ležerní móda pro mladé. Jednoduchá, ničím nekomplikovaná. Báječná ke kombinování...

Tato dvě trička(prezentováná jako šaty :)) mě zaujala. Kdyby modelce přidali cigaretové džíny, šperky a doplňky, získala by mnohem větší šmrnc(já bych je tak ráda "vystajlovala", kdybych je měla :)))

6 komentářů:

  1. emmu mam strasne rada,a o tomto som nevedela.Ale je sikovna,ved treba vytazit kym sa da.
    Ako pises,nie je to nic uzasne,ale su to take obycajne konzumne veci na bezne nosenie

    OdpovědětVymazat
  2. To šedé ,,please don't panic..." je naprosto dokonalé :).

    Po dlouhé době jsem zase aktivní, ve škole to není ideální, naprosto nestíhám a blog je až někde úplně dole na seznamu věci čekajích k realizaci. Možná s tím i seknu a budu s tebou komunikovat e-mailem. Nechce se mi zabíjet čas, kterého mám tak málo (vinou mé neschopnosti organizace) s něčím co čte jenom 1 člověk :). Nejspíš trpím syndromem vyhoření-stavy euforie jsou teď tak výjmečné, že jsem v podstatě neustále v depresi. Moje ,,kamarádka" ze kterou jsem seděla od 1. odešla na jinou školu. Zpočátku mi to ani nevadilo, myslela jsem, že budu mít Nikol (2. kamarádku) pro sebe a bude nám fajn. Jenže to by se do toho nesměla přímíchat jedna mrcha mrchovská Vendula(ze kterou jsem dřív něco jako kamarádila), která mi dovede zkazit celý den jenom co ji potkám. Neustále ji píše psaníčka, a kdykoliv má pocit, že ji je čtu přes rameno velice výmluvně na ni zvedá obočí jako kdyby ji tam sdělovala minimálně státní tajemství. Když se zeptám co se děje tak kulí oči a nevině tvrdí, že nic, když se zeptám jestli má čas zajít si kafe, musí po škole domů a pak čeká až odejdu ze školy a jde s Vendulou do Tesca. Ubíjí mě to, neusále se na mě utrhuje a otvírá si držku (což si nenechám líbit :D). Nejhorší na tom je, že i když mám chuť skopnout ji ze schodiště, je mi jasné komu by Nikola dala přednost. A naše třída (potažmo škola) má naprosto příšerný kolektiv ve kterém bych jen těžko někoho našla.

    Uf, tak jsem to ze sebe dostala. Líp mi teda není, víc to na mě doléhá, ale už se s tím jakž takž smiřuju. Asi se přestěhuju za tebou do Kolína a budeme denně vysedávat v kavárnách a z vysoka kašlat na všechny podobné mršiny typu N. a V. :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Mimochodem kdybys chtěla můžeš mi dekódovat tvoje telefoní číslo, mám 500 esemesk zdarma a jenom těžko je vypíšu všechny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Čas bych určitě našla, ale Opava je na druhé straně republiky a prázdniny mám až ten další týden :(. Určitě se musíme sejít o letních prázdninách, ty máme ve stejnou dobu a Prahu( hlavně výprodeje :D)si určitě nenechám ujít :). Kdyby ses snad jednou chystala do Ostravy tak dej vědět, to bych tě nenechala odjet :).

    Když učitel vidí, že to máte stejné tak proč ji prostě neřekneš ať se jde přiznat, když to obšlehla? Jestli za něco stojí tak by měla šupajdit s vysvětlením do sborovny sama!

    Škola a spolužačky je prostě kapitola saba pro sebe. Nevím co teď mám dělat, do maturity a konce studií mi zbývají 2 a půl roku a odcházet ze školy, která mi vyhovuje kvůli jedné čůze? Nehledě na to, že v Opavě zas až tolik možností kam jít není. Musím přiznat, že už teď se děsím turísťáku kdy budu mít ,,Vendulku" 24 hodin denně. I když vlastně ani nevím která je horší. Nikol jsem měla ráda, ale její přítel ji nespíš vysexoval mozek z hlavy.

    Číslo mi můžeš poslat na icq nebo na meil smile.martina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. celkem hezké, ale asi by mě to nějak extra nezaujalo:)
    .. ale ne že by to bylo špatné;)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, zejména ta první! To šedivé tričko se mi také líbí. :-)

    OdpovědětVymazat