středa 10. února 2010

The Curlicue Day

Časopis Vlasta kupuje moje babička léta. Začal vycházet už dávno předtím, než jsem se narodila. Je to taková naše tradice. Jako ostatní magazíny i Vlasta v běhu času prošla také hodně změnami a poslední dobou se čím dál tím víc zlepšuje. Konkurence je zkrátka velká(i když na Marie Claire, Elle či ŽaŽ asi nikdy nedostane). A v dnešním čísle byly jako dárek pěnové natáčky ve tvaru kytiček. Nedalo mi to, abych je hned nevyzkoušela. A výsledek vidíte nahoře. Popsala bych to asi takhle: Pudl, Osmdesátky, Červená Karkulka a Nature :)
Ale jsem spokojená. Byla to sranda a stačilo vetřít do suchejch vlasů pěnový tužidlo, naočit, přestříkat lakem a počkat pět hodin. Stihla jsem shlédnou další moc pěknej film(ale o tom až někdy příště - nechci vás hned zahltit tolika snímkama) a dokonce jsem si i zdřímla, což mi přineslo další užitečný poznatek - vůbec nemačkaj! (12 kusů za 47 korun + časák, no nekupte to!)

Taky k nám zavítal Avon(my mu familiárně říkáme Avoňák:). Strašně mě baví prohlížet si, co všechno přišlo a pak všechno úhledně srovnat do krabice, aby mamča měla míň práce při rozdělování objednávek. Tentokrát mě zaujaly leopardí oční stíny(a jsou mamky, což znamená, že je můžu kdykoli použít..juch!) a krabička od Valentýnských náušnic(ty jsou nic moc, tak jsem je ani nezdokumentovala).

A malý komentář k předchozímu článku. Jeden/jedna Anonymní z vás zjistila nějaké chyby v pravopise. Vždycky se snažím všechno si opravit a hledala jsem i tady, ale opravdu se mi nepodařilo nic najít. Takže vyhlašuji soutěž: Najděte nějakou chybu(nebo jich je víc?) v předchozím článku a vaší výhrou bude potupa vítězky češtinářské olympiády:-))))

10 komentářů:

  1. heh o takom casopise som ani nepocula (mozno ze na slovensku ho nepredavaju heh) ale robi to riadne vlny ako sa tak pozeram :D

    OdpovědětVymazat
  2. 5 hodin? To je ale tak na noc, když zrovna nejsi celý den doma.. Asi jsem zmlsaná elektrickýma natáčkama, kterým stačí 15 minut :-) Výsledek se mi ale líbí, zvlášť styl Červená Karkulka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, vypadáš super! :) Máš štěstí, že ti to drží, protože mě to bohužel nikdy nevydrží - mám totiž tak rovný vlasy, že mi nic nepomůže k tomu abych je měla vlnitý. Já se raději do opravování chyb nepustím, neboť bych spíš udělala ze správného tvaru slova chybu :D já jsem na češtinu strašná! Jééé Avon, taky by nám měl už přijít... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš štěstí, že ti vlnité vlasy strašně sluší, já při podobných pokusech vypadám jako květák. :P Zvlášť s tím červeným baretem to vypadá úžasně. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám podobné natáčky, dostala jsem je na vánoce. Ale když si je dám, tak vypadám vážně jako pudl!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj=) Ta chyba je shlédla...má být zhlédla, protože shlédnout můžeš z něčeho dolů a zhlédnout můžeš film. Nemysli si ale, že píšu, jen abych tě ,,potupila", to vůbec ne, jen mě zkrátka tahle ,,soutěž" zaujala a pobavila=) Jinak na tvůj blog chodím denně, nemysli si, prosím, že jsem jen nějaký prudič, co sem zavítal a už má potřeby otravovat. Tvůj blog se mi líbí a byla, jsem a budu i nadále pravidelnou čtenářkou=) A k těm vlasům - ta 80. léta jsou senzační! Ale nejvíc ti sluší karkulka a natural =) Měj se, tereza.

    OdpovědětVymazat
  7. 5 hodin??to trva tak dlho...?
    inac mne sa veelmi pacis na druhej fotke-"osemdesiate" ako si to ty nazvala:)

    OdpovědětVymazat
  8. mě se až takhle moc vlnité/kudrnaté vlasy nelíbí,ale tobě moc slušej:)
    ty stíny vypadají krásně:)

    OdpovědětVymazat
  9. každýmu se povede semtam nějaká hrubka, a co, nikdo neni dokonalej;)

    jůůů Červená Karkulka je prostě bezkonkurenční:)

    OdpovědětVymazat
  10. Kráásné pačesy! Ty natáčky POTŘEBUJU! =O

    OdpovědětVymazat