pondělí 1. února 2010

Avec passion de...

Fondue. Specialtika ze Savojských Alp, kde si do husté sýrové omáčky namáčejí kousky masa. Existuje však i sladká(a řekla bych známější) varianta - čokoládové fondue. Ráda si ho dávám ve skvělé kavárně Mefisto. Kdybych vás měla nalákat na návštěvu Kolína(mého rodiště i bydliště), lákadlem by bylo právě tohle místo, kde včetně čertovsky dobré kávy najdete i velký výběr dortů, čajů, koktejlů, sendvičů, pohárů a a hlavně skvělou(a zvláště pro dámy ze všech stran krásně vypadající ) obsluhu :) Ale proč jsem o tom vlastně začala? U Oriflame jsem si obědnala Valentýnskou sadu na fondue(když není na 14. února jiný společník, bude jím aspoň pan Ovocevčokoládě:) a dneska mi přišla! Spolu s čokoládovým leskem na rty(to už je druhý v 10 dnech - začínám uvažovat o vyhledání odborné péče, protože to už snad není normální), krémem na ruce a mýdlem s vůní mocca a třešní(lak na nehty je ještě úlovek ze soboty z Brna, nedělám si iluze o jeho kvalitě za čtyřicet korun, ale odolejte názvu Paris:)
krásnej zbytek prvního únorovýho dne
vaše "chtivávšehomateriálníhoinemateriálního" Zoris

PS: Bílé rybičky na červených nehtech sklidily dnes ve škole úspěch. Bohužel tu dnešní dřinu nevydržely a musely dolů...
A pořád musím myslet na květované šaty ze Zary. Čím dál tím víc si je přeju (a potřebuju  a chci:) Taky máte nějakou podobnou touhu?

7 komentářů:

  1. ani se Ti nedivím, ty šaty jsou naprosto bezkonkurenční a úžasné! vypadají, jako by byly šité právě pro Tebe

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, i ostatní mají takové touhy, minimálně teda já :D A protože mám úplně geniální maminku, tak tuhle touhu snad uspokojím při společném nákupu v Brnisku (jen se bojím, že to dopadne jako vždycky - když mám peníze, nenajdu nic, co by se mi líbilo a když jedu na "čumendu," tak je tam spousta krásného, co si nemůžu dovolit xD). Momentálně mám pocit, že potřebuju snad od každýho něco - nový kalhoty, podprsenku, tričko... Jen snad svetr ne, ten jsem si pořizovala nedávno :D
    A musím říct, že ta souprava na fondue je úplně úžasná! Mimochodem, dělalas někdy to sýrové fondue? Já jsem se o něj kolikrát pokoušela, ale nikdy se mi sýr nespojil s tím bílým vínem...
    A koukám, že v Kolíně se máte výborně, s takovou kavárnou! :) U nás máme jedinou kavárnu (aspoň se ale jmenuje jak já :D), kde maj dobrý zákusky a koktejly, ale výběr nic moc.

    OdpovědětVymazat
  3. tak si šupej ty šatičky koupit!
    já toužím po tolika věcích, že kdybych je měla vypsat.. no radši to nebudu riskovat;D

    OdpovědětVymazat
  4. bez po tie saty!!!
    mala som taku tuzbu s topankami...chodila som ich kukat dva tyzdne..a hopsa..su u mna doma a nelutujem!

    OdpovědětVymazat
  5. Urcite je kup! Jsou nadherne a slusi ti.. :) :)
    Jinak pekny blog, bavi me cist tve clanky.. Jsi ohromne pozitivni clovek. Jak na blogu, tak tady.. :) Mnoho krásných dnů.. B.

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní B. : moc děkuju, takový komentář se vždycky dobře čte a tu pozitivnost ještě znásobí :)
    Foly D. Sante, Natie a všem, kdo mi řekli, že si ty šaty mám koupit: Snad tam na mě počkaj! Jsem rozhodnutá je koupit! :-))))

    OdpovědětVymazat
  7. jestli po nich toužíš tak si je kup:))
    ten krém musí užasně vonět a fondue jsme nikdy neměla(*stydím se*):)

    OdpovědětVymazat