sobota 16. ledna 2010

Stračí úmysly

Jednou z mých velkých vášní jsou šperky. A nemusí to být čtrnáctikarátové zlato. Dokonce bych řekla, že se mi víc líbí bižu. Teď už je tak krásná(a lecky i drahá), že by se tomu zlatu vyrovnala.


V poslední době jsem si oblíbila velké korále sestávající třeba i ze tří řad a navíc klidně ozdobené dalšími přívěsky.

Co se týče náušnic, preferuju visací, ale pár pecek by se tu taky našlo.

Ráda svoje poklady nosím, ráda je střídám podle nálady a oblečení a ráda jim dávám jména. Najdete u mě Merlina, Angeliku, Čiči, Lentilku, Motýlka a spoustu dalších.

Jeden kousek ale nesundávám. Je to prstýnek od mamči - malinkaté srdíčko z bílého zlata, které mi koupila na dovolené v Chorvatsku před třemi lety(jenom jsem ho teda zapomněla vyfotit, tak příště :-o)






3 komentáře:

  1. wow takových věcí! já se v tomhle vyžívám. na tebe tedy nemám, hlavně z toho důvodu že jsem to teďka třídila a vyházela to co nenosím nebo se mi to už nelíbí:)
    lentilky mám taky, ale na ruku;)

    OdpovědětVymazat
  2. též je to moje úchylka, mám štěstí, že poblíž mého privátu v olomouci je specializovný obchod s korálkama, tak si ji vyrábím sama a moc mě to baví, ale je fakt, že tam nemají takové korálky, jaké bych si představovala, takže občas si též nějakou koupím. Kami

    OdpovědětVymazat
  3. Teeda, to je sbirka! Krasne vecicky mas! :-)

    OdpovědětVymazat