čtvrtek 21. ledna 2010

S.O.S.

Vlevo: dnešní sklizeň :), Vpravo: Po hlavě od Nicka Hornbyho - nečekaný zvrat v životě jednoho skejťáka - pokud máte rádi Jak na věc, doporučuju i tuto knížku(jediné, co mě na ní mrzelo je takový nijaký konec)
Velmi úrodný den to dneska byl! Hned ráno jsem ve schránce narazila na InStyle s dárkem - černá řasenka od Dermacolu pro efekt divadelních řas(no, na Coup de Theatre od Bourjois nemá, ale i tak jsem byla ráda, protože mě včera zklamala řasenka od Avonu, která přišla úplně vyschlá).

Po škole jsem na mamčino přání skočila do Marionnaudu a koupila si k svátku řasenku 1001 cils lashes od Bourjois. A protože měli hodně slev, skončil v mém imaginárním košíku i lak na nehty(taktéž Bourjois - parce que je l'aime!) odstín Beige Glamour.

No a vězte, že když takhle začnu nakupovat, nejde to zastavit. Jako omámená jsem vešla do Gatu. Vím, nic moc kvalita, ale mám teorii, že všude se dá sehnat něco skvělého - a taky jsem našla: černý svetr do véčka(hodlám ho poflitřit:) a šedobéžovovou dlouhou vestičku. Za obojí jsem dala necelý ČTYŘI STOVKY! No nekupte to!

Pak jsem ještě skákla do DMka pro tekutý černý oční linky, protože po nich pokukuju už dlouho. Tak dušička dosáhla uspokojení :) I když ne zcela. Zjistila jsem, že ještě "nutně" potřebuju legíny imitující skinny jeans, krajkové legíny, obyčejné tmavě modré ryfle a taky šaty na ples...áááchjo:)

No a teď mám otázku na Vás všechny slečny se skvělým vkusem! Neváhejte a vyjádřete se:
Který z těchto outfitů je podle vás nejlepší pro mou novou vestičku????

Já musím říct, že ač jsem to zezačátku nečekala, možná se mi nejvíc líbí poslední možnost s pruhovaným rolákem. Samozřejmě, že tohle je jen rychlá improvizace, přidám náušnice a další doplňky. Prostě mi to přijde takové trochu "Rykielovské". Tak napište, co byste na tom změnily, přidaly nebo ubraly.

Merci, votre Zoris

19 komentářů:

  1. na legíny mám teďka také zálusk:D mám jedny ale jen do půlky lítek, chci uplně dlouhé..
    a chápu! necelé čtyři stovky je užasná cena za takové věci!...

    z outfitů se mi nejvíce líbí asi ten první:)

    OdpovědětVymazat
  2. Po hlavě jsem četla a osobně se mi ta knížka nelíbila a lezla mi neuvěřitelně na nervy. Na druhou stranu, moje máma z ní byla nadšená. Na InStyle jsem se dneska ptala u nás v trafice a neměli tak mi zvedne náladu snad zítra. Vesta je nádherná, určitě bych neodolala a líbí se mi nejvíc s tou 1. kombinací. Ten lak BG od B. mám taky, ale dlouho nevydržel a zaschnul po necelých 3 měsících :(. Taky jsem si šla dneska konečně pro ten pudr od B., ale nepříjemná, prodavačka mi sdělila, že jim nové zboží nedodali tudíž můj odstín nemají :(. Nevadí snad budou mít i nějaký pudr s vizáží hodnou mé kosmetické taštičky i od Max Factor :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mi se nejvice libi ta bila varianta:) Pripada mi nejvyraznejsi, ale dulezite je stejne v cem se dobre citis ty!!! Jinak dekuju za kometar:)

    Suzie

    OdpovědětVymazat
  4. hrozný ani ne, jen to není můj styl..
    možná že kdyby sis místo těch kalhot k tomu vzala nějakou sukni a dolejší knoflíky od té vesty nechala rozepnuté bylo by to fajn:), to ale záleží na tom jakou sukni k tomu a tak..:)

    OdpovědětVymazat
  5. Po hlavě jsem taky četla a líbilo se mi to, stejně jako všechny ostatní knížky od Hornbyho. Zhltla jsem to za tejden.
    Líbí se mi outfit první a druhý, ale když bych se měla rozhodnout... tak ten druhý :)

    OdpovědětVymazat
  6. ani jedno není můj styl, ale když už, tak 1. nebo 2.
    to ti sluší :))

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se moc líbí na Tobě ten druhy :-).Jo.

    OdpovědětVymazat
  8. podla mna ten prvy..teda s niernym trikom....tie dva preto nie,lebo rolaky podla mna nepristanu mladym babam(je to moj subjektivny nazor) a zase pri pasikavom tricku ta vesticka nevynikne

    OdpovědětVymazat
  9. To je hezké, jak člověk v obchodech zjišťuje, co všecko nutně potřebuje...tuhle jsem šla jen tak s kamarádkou do města a ani nevím jak jsem měla novej pudr (perličkovej,chachá!) a řasenku. Nejlepší na ní je, že je tak voděodolná, že na ni neplatí moje oční odličovadlo xD
    A z fotek se mi asi nejvíc líbí kombinace 2 - pěkně tón v tónu a ta světlá barva u obličeje tě pěkně prozařuje :). První kombinace taky není vůbec špatná, jen působí o něco smutněji. Třetí se mi zas tolik nelíbí, protože je tam na mě až moc barev dohromady. Nicméně jak už tu někdo podotknul - hlavní je, v čem se ty cítíš nejlíp :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak já bohužel tu knihu nečetla, ale snad to přijde :-) a z outfitů se mi nejvíce líbí ta druhá kombinace :-)

    OdpovědětVymazat
  11. ÚSP je Úvod do světa práce, předmět, ve kterým by nám měli povídat o vysokých školách, pomoct nám vybrat, která se pro nás hodí a taky nám poradit s testama na Scio a TSP. Jinak řečeno docela zbytečnej předmět, alespoň pro ty, co už maj vybráno, kam půjdou xD Máte na škole taky něco takovýho? U nás se to zavedlo, když gymply dostaly povinnost dát do rozvrhu ještě dvě hodiny navíc...

    OdpovědětVymazat
  12. hlasuju pro 1 nebo 2, ale upřímně,ani jedno ani druhý a už vůbec třetí, mě nijak zvláště nenachlo,ale 1ok,jen místo džín bych dala legíny....

    OdpovědětVymazat
  13. Poslední anonymní: jasně, chápu, že se to nemůže líbit všem :) na první fotce je to asi špatně vidět, ale mám na sobě legíny:)

    OdpovědětVymazat
  14. prvni je nej! :) svetrik/vesta je super korist :)

    OdpovědětVymazat
  15. hlasuju pro druhý model :) kami

    OdpovědětVymazat
  16. řasenky má Burjois výborný a laky taktéž:)
    tekuté černé oční linky také nuťně potřebuju,protože s emi to šíleně líbí!Ale nevím jestli s emi podaří docílit krásného obloučku nerozmazaného lemujícího oko těsně nad řasami:D:))
    ale před chvilkou jsme si je objednala z Avonu,takž euž jsme také spokojená:)
    mě s epráve naopak ta vestička k tomu pruhovanému triko moc nelíbí,ale k tomu bílému a černému triku vypadá užasně:)

    OdpovědětVymazat