neděle 24. ledna 2010

Skirts, dress, skirts

(vůbec jsem tenhle název nepoužila podruhé)
Brouzdání po stránkách mých oblíbených obchůdků je mojí oblíbenou činností, když jsem doma, je neděle a potřebuju něco dělat, abych oddálila čas učení. Dneska se mi to opět povedlo. Hm už je v plných přípravách na uvedení kolekce Sonii Rykiel(od 9. února bude na internetu celá kolekce!), v Mangu jsou stále ještě slevy...
Včera mi mamča řekla: "Už na ty slevy kašli a těš se na jarní kolekce. To bude teprv bomba." A když vám takovouhle smysluplnou(???) věc řekne vlastní rodič, můžete jásat a těšit se na to jarní rabování! A protože štěstí přeje připraveným, omrkla jsem na stránkách "háemka" zatím všechny jejich novinky a vytvořila tři outfity podle mého gusta a ani nemůžu říct, který se mi líbí nejvíc, protože každý kus je kus s velkým "K".


Dneska mě napadla jedna velice utopistická myšlenka. Představte si, že byste měli(y:)) tu možnost si každý obléct něco jiného(a přesně podle vašich představ). Chtěli byste to? Já bych určitě dost dlouhou dobu byla nadšená, protože se snažím nosit každý den něco jiného a to samé si vzít až třeba tak po čtrnácti dnech(samozřejmě s různými obměnami nosím oblečení častěji než jednou za čtrnáct dní:). Ale myslím si, že jako všechno, i tohle by mě omrzelo a určitě by se mi stýskalo po kouscích, které jsem si oblíbila. Takže jsem vlastně ráda a tohle (trošku nesmyslné) privilegium s láskou ponechávám miliardářům :)


9 komentářů:

  1. Nejvíce se mi u všech outfitů líbí boty!!! =)
    Děkuji za milý komentář, je mi 17 =)

    OdpovědětVymazat
  2. Zorinko nemusí, já tě budu dál navštěvovat a za měsíc tu jsem se svýma článkama jako na koni! slibuju.

    OdpovědětVymazat
  3. prvni outfit! ten svetrik (?) a boty, no wow

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se nejvíc líbí ten třetí:)
    Je to zvláštní představa, mít spoustu peněz a neomezené možnosti, ale... jsem ráda za to, jak to je:) Nejsem nějaký módní maniak, abych podnikala každotýdenní razie na obchody, ale aspoň mi pak není líto, že se všechno, co se mi líbí, nemůžu pořídit:) Mám svůj barvičkový styl, nad kterým možná spousta lidí ohrne nos, mně je ale v něm nesmírně dobře a to je to hlavní:)

    OdpovědětVymazat
  5. jasne,ze by som to chcela..ale ako vravis,po case by mi asi chybali moje oblubene kusky:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten třetí model je krááásný. Ta sukně se mi líbí, asi po ní pak budu muset kouknout :)

    OdpovědětVymazat
  7. Neboj, myslím, že taková věc, jako promaodit vlastní maturiťák se může stat fakt jen mě :)Obyčejným smrtelníkům to většinou nehrozí ;)
    A máš pravdu, hodlám si to vynahradit vcelku brzo divadlem Brouk v hlavě a už se moc těším :)
    A jiank ten napadat s kazdy den jinym outfitem... docela jsem nad tím přemejšlela, mě by se to líbilo z důvodu, že bych se tím snad vyhla pocitu, že jsem to onosila a už to na mě vypadá hrozně xD Ale zas přece jenom každá máme svoje oblíbený kousy a těch se vzdát, to by byla věčná škoda :D

    OdpovědětVymazat
  8. všechyn ty tři outfity jsou perfektní!
    já jsem zamilovaná do té sukně na 1.fotce!

    OdpovědětVymazat
  9. Robis presne to, co ja. Rovnakym sposobom oddalujes cas od ucenia :D aj teraz to robim :D a nie, nechcela by som mat jeden kusom na sebe len raz, lebo presne ako hovoris, clovek si niektore veci proste oblubi :) a prvy a posledny outfit su skvele! :)

    OdpovědětVymazat