pátek 15. ledna 2010

Volné pokračování

Přímo vynikám ve vymazávání článků, které zrovna dopíšu, tak se nebudu moc vzrušovat jeho poselstvím. Jsem dopředu smířená s tím, že můj prst zase omylem stiskne špatnou klávesu...

Něco by se ovšem hodilo napsat, že?
Dobře, tak tedy:

Doufám, že vy, kteří mě znáte z blogu tealady.blog.cz nebudete moc zhrození tím, jakej se ze mě vyklubal fashionista neustále lačnící po nových a nových ulovcích a doufám, že vy, kteří mě teprve poznáte, budete mou touhu sdílet se mnou:)

A ze všeho nejvíc doufám, že se vám moje dojmy, pojmy, fotky, obrázky a spousta dalšího budou zpříjemňovat volný chvíle a třeba vás obohatí i o nějaké myšlenky vyprodukované mojí maličkostí... (která začíná trochu "francouzštinovatět" a tudíž občas používá slovo z tohoto nádherného jazyka namísto českých)

Donc! Mes cahiers commencent!



vaše Zoriska

3 komentáře:

  1. jeee, no bezvadny. ten svetrik je prekrasnej. presne k tobe jde. H&M, ne? mam pocit, ze jsem po nem taky pokukovala. mam neco podobneho vybraneho v promodu.)

    ty blogy...tak kdyz das prizpusobit a objevi se ti ta stranka rozvrzeni blogu, tak tam mas pridat miniaplikaci tak tam je seznam blogu a seznam stranek. ja myslim pouzivam jen seznam stranek.)

    OdpovědětVymazat
  2. nu, to je tak, zapomněla sem si v Praze u anouky nabíječku k foťáku, tak netrpělivě čekám, až mi ji pošle a v mezičase dost šílim:)
    a k tvýmu novýmu blogovýmu působišti, myslim, že si to rychle zvyknu, máš tu hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. děkuju moc.
    na fotce ti to sluší, těším se na tvé články. už tě mám v "sledovaných" takže mi nic neuteče;)
    pokud jsi na to ještě nepřišla, dej vědět a já se pokusím ti to vysvětlit:)

    OdpovědětVymazat