neděle 17. ledna 2010

Pařížský styl..Mňam!

V pátek jsem se rozhodla zajít do knihovny a vyvětrat peněženku v u nás dostupných obchodech(přípustné jsou akorát Camaieu a Orsay), ale když má člověk potřebu si po těžkém, písemkami naplněném dni udělat radost, musí využít, co má po ruce.

Jenže to jsem nevěděla, že Osudy dobrého vojáka Švejka, které ve svých osmnácti letech musím číst jako povinnou četbu budou vážit nejméně tunu a moje záda je(a čtyři další knížky) jen těžce snesnou.

V obchodech sice pokračují slevy, ale (nevím jak u vás) u nás už je všechno celkem dost probrané a na originální kousek jen těžko narazíte. A já, ač nikdy nechci, nakonec pohledem zavadím po nové kolekci, která mě zaujme natolik, že ty zbytky už mě pak nezajímají...


Takže jsem si nedělala násilí, koupila crunchy "mysli", 2krát2 ciabattky k dopečení, odlakovač s kokosovou vůní a únorovou ELLE!

Stokrát jsem si děkovala, že jsem nic nového nekoupila, protože článek o Madame Rykiel mi byl velkou inspirací:
  1. počkat do 20. února, kdy se do "háemek" dostane jarní kolekce navržená právě Soniou, která je úžasně hravá, originální, plná úpletů, proužků, fuchsiově růžové, žluté, černé, třpytivých kamínků, mašliček a... a zkrátka svetr s názvem "MON PULL Rykiel" musím mít!

  2. konečně trochu zaexperimentovat a zkusit tu "liščí barvu" (už dlouho mám v plánu melíry tón v tónu a zrzavá je jen jako druhá alternativa a vážně nevím...co myslíte?)

6 komentářů:

  1. pro ELLE si taky musím, ale asi dřív jak ve středu se pro něj nedostanu..:(

    já si myslím že to bude zase jen v jednom "háemku", a to v tom pražským, a ostatní budou mít smůlu..

    nakupovala bych taky, ale jaksi neni za co:D momentálně čekám na novou kolekci v Pimkie(ještě měsíc!!), protože mám na ní slevovou kartičku:)

    tyjo.. "liščí barvu", jako že mám dosti fantazie nedokážu si tě v tom představit, ale třeba by ti to slušelo:)

    OdpovědětVymazat
  2. Zrzavá barva je můj sen. Přesněji zrzavé lokny a smaragdově zelené oči :D. Já chci taky do hámka za Soniou! U nás (v Ostravě) teď máme akorát její spoďárky :). V Orsay jsem byla v pátek a nechápu jak jsem mohla tak šíleně ujet a koupit si punčocháče, které se mi vůbec, ale ani trošku nelíbí. Náladu mi spravili akorát ty náušnice a prstýnky, které brzo cvaknu :)

    Seznam blogů, kde jsem hostem jsem nastavila v rozvržení v navigační liště-přidat miniaplikaci. Ten titulek hostem jsem...je volitelný, napíšeš si co chce, akorát si nejsem jistá jak se to původně jmenovalo, ale to určitě najdeš v tom seznamu miniaplikací :)

    OdpovědětVymazat
  3. ty jo :) ty mi uplně čteš myšlenky, o zrz barvu se snažím už asi 3 měsíce, jenže mám tmavé vlasy, tak to jde pomalu, teď jsem udělala razantní krok - nechala jsem si je zesvětlit melírama - a je to dost hrůza :( Kami

    OdpovědětVymazat
  4. jaj, uz zase sonia? :)) to spodni pradlo od ni bylo skvele, ale tech infantilnich svetriku se trosku bojim :))

    kazdopadne podle tech fotek v minulem clanku mohla zrz dost sluset!

    OdpovědětVymazat
  5. děkuju za krásnej komentář:)
    dneska jsem tu knížku od ivy dočetla a musím říct že je užasná,mě hrozně bavila,takže si myslím že to nijak zbytečná investice není:)
    už dříve jsem chodila na tvůj blog(tealady) a hrozně mě bavil,takže si myslím že tady na tomto blogu tě také budu často navštěvovat:)
    jinak na tu jarní kolekci se taky hrozně těšim:))

    OdpovědětVymazat
  6. neboj,blog máš zatím chvilku,určitě budeš mít hodně čtenářů:)

    OdpovědětVymazat