pondělí 25. ledna 2010

Nakupování dárků dlouhou dobu předem se nevyplácí

(Nikdy bych nečekala, že zrovna já si tohle někdy pomyslím.)
Byla jsem na sebe tak pyšná, že jsem už od Vánoc přemýšlela, co mamce koupím k narozeninám. Když jsem byla s kamarádem v čoko muzeu(Celetná 10, Praha 1 - fakt doporučuju!), ihned jsem za nemalé peníze koupila pár pralinek se sranda příchutěma jako je cola, čaj, vodka etc(viz. foto). Pak jsem pořídila třpytivej pudr Giordani White Gold od Oriflamu(protože mamča má tuhle řádu ráda a vlastní už parfém i tělový krém). A taky krásnej balící papír ... i s cedulkou...:)
A dneska jsem se rozhodla všechno zabalit. A ejhle! Při odstraňování cenovky z bonboniérky jsem zahlédla malinkatým písmem spotřebujte do: 27. 1. 2010 a pomyslela jsem si: Panebože vždyť to je pozejtří!" "A mamka má narozky 13. února!"
Tak teď přemejšlím o tom, jestli vyjdu s pravdou ven a dám jí to dneska, anebo risknu to, že jí za 19 dní dám šedým povlakem potažené kousky čehosi, co připomíná zaprášené čokoládové pralinky... ale zase...nemuselo by to za necelý tři tejdny dopadnout tak tragicky, n'est pas? :)


Taky mě ještě napadla varianta dát si je zejtra k mýmu svátku, ale moje svědomí na mě řve: "To ne, ty hamoune!"

11 komentářů:

  1. Já bych jí to dala zítra, určitě se ráda podělí, takže tím obdaruješ i sebe. :)

    OdpovědětVymazat
  2. určitě zítra, bylo by škoda takový dárek nevyužít:)
    mimochodem moje nejlepší kamarádka má také narozeniny 13.února:)
    jo! a v čoko muzeu jsem byla také!

    OdpovědětVymazat
  3. Čoko dej dnes a nepráskej nic :) dělej, že se nic neděje. Jinak by šedý povlak neměla, ten by se objevil, až za delší dobu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Také bych počkala - s čokoládou se nic nestane :) Agnes

    OdpovědětVymazat
  5. Spa ;) Čím teda jako myslím, že to za tři tejdny tragicky s čokoládou určitě nedopadne :) Ač nápad dát to mamce předem, dokud to je "v záruce" taky není špatnej, zvlášť, dkyž máš toho pro nic víc, takže druhej dárek můžeš nechat přímo na narozky :)
    A že ty pralinky ale vypadaj skvěle! Škoda, že když jsme byli se školouv Praze, jsem si toho muzea nevšimla, to musel bejt úplnej ráj :)

    OdpovědětVymazat
  6. ja by som jej to radsej dala zajtra...:)nie,ze jej navodis nejake crevne problemy...

    OdpovědětVymazat
  7. tri tydny je na pralinky dost, to bych neriskovala :)
    diky za skvely muzejni tip, musim se tam taky vydat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dej jí to zítra, byla by škoda kdyby se to zkazilo.. :-D
    To já znám, u nás doma máme 80% věcí prošlých, někdy je fakt nebezpečnné něco sníst a nezkontrolovat předem datum spotřeby :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  9. zbožnuju pralinkové obchody...všechno je tam čokoládové...sněz je, rozhodně nejsi hamoun:D a pak mi řekni, jaky byly:D

    OdpovědětVymazat
  10. hele moje mamka má taky narozky 13. února xD akorát vůbec nevím, co jí dát:(

    OdpovědětVymazat
  11. To by mělo určitě vydržet, neboj :) Vybrala jsi krásné dárky :)

    OdpovědětVymazat