úterý 26. ledna 2010

Les tricots les meilleurs

Miluju nejrůznější vzorovaná trika. Často se opakujícím motivem je dívčí hlava - tak jsem se rozhodla je sbírat :) A ta trička se vám hrozně chtěla ukázat, spolu se šperky mi vyskákaly ze skříně a dokud jsem je nenafotila, nechtěla zalézt :) Takže tu je výběr těch "foteknejchtivějších":


Úplně první a úplně nejmilovanější. Říkám mu Viola, ani nevím proč. Nosím k němu nejčastěji zámečky z Itálie.
(Zara)


Vzpomínka na léto v Brně s Ašulenkou.
(Zara)


Zatím nejnovější, jak víte. Při pohledu na něj mě napadlo - Brčálnice - a vypadá dobře v pase přiškrcená páskem.
(Orsay)


S falešnou vestičkou. V akci za 80 korun. Nejvíc padnoucí střih.
(Takko)


Připomíná mi Jaro 09 a Velikonoce
(Orsay)


"jakoževintage", volné a šik = Je l'aime!!!
(Mango)


Námořnické. První a zatím poslední z tohoto obchodu(doufám, že se to brzo změní!)
(Bershka)


Kšandy, rock a francouzština - už je mi ale skoro malý :))
(Zara)


Minulost - dřív jsem ho měla hodně ráda, pořád se mi líbí, v zimě jsem v něm ale moc nevýrazná.
(Timeout)


Motýlek. Mám ráda jeho průstřih na zádech. Super s fialovýma kraťáskama. Nalevo jako podklad můj milovanej župánek z MarkseSpencera.
(Orsay)


Opravdické Vintage - z 60. let po mamince. Dřív jsem ho nosila s bílými džíny, které už nemám, takže další věc, kterou nutně potřebuju :)


Mám za to, že ostatní oblečky si budou chtít také získat blogovou slávu, takže jsem připravená na další atak...a vypadá to, že se na něj třesou šaty:)

16 komentářů:

  1. super trika! já mám k potiskům trochu averzi, protože jsme zatím nikde moc neviděla takový skvělý potisky jako máš "na triku" ty;) obecně mi připadá, že nejlepší potisky jsou na klučičích tričkách... nejvtipnějí, nejoriginálnější, nejvíc nad věcí... zatím co na nás holky obyčejně zbydou jen nějací motýlci a nápis jako I AM SEXY a I LOVE MY ASS:/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná sbírka.. Uplně nejvíc jsem ohromena tím "námořnickým" :P Jinak.. Všechno nejlepší k svátku.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super potisky a super hlavně v tom, že je vidím poprvé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zorinko přeji ti všechno nejlepší k svátečku :)* A přeji ti hlavně to štěstí, protože když jsi šťastná, tak máš vše, co potřebuješ :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se nejvíc líbí to "jakože vintage" to je supr! Já mám taky ráda občas s potiskema ty s dámama jsou nejlepší :) ty mám dvě :) I když jsem je už dlouho nevenčila teda :D

    OdpovědětVymazat
  6. Užásné! :-) Všechny jsou nádherné :-) , ale nejvíc se mi líbí stejně to první! Připadá mi takové jemné a dívčí... :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jo Zori prosím tě, ty jsi taková znalkyně, nevíš kde bych sehnala nějaké koktejlky, na ples za rozumnou cenu? Myslíš, že by něco měli v C&A? Nebo jaký obchůdek bys mi doporučila? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak za 1. všechno nejlepší, ale absolutně to nejlepší k svátku. Za 2. pěkné trička (všechny), ale osobně preferuju to 1. :)

    OdpovědětVymazat
  9. jůů líbí se mi tvá trička Zori:)

    OdpovědětVymazat
  10. tak mne sa najviac paci toto posledne,dalej cowgirls triko a tiez to co si mala v brne s Ašulenkou:)

    OdpovědětVymazat
  11. Já moc trička s potiskem nenosím, protože moc často nenarážím na nějaký do "mého' stylu-jak říká Chiq, nápisy tipu I AM THE ONE nebo KISS ME mě moc neberou :D Ale třeba to z Manga je naprosto úúžasný!

    OdpovědětVymazat
  12. tak s tebou na focení se počítá vždycky, to je snad jasný:) jestli mě nevemou, pudu se zabít.
    a ty trička sou nádherný, ani sem nevěděla, že jich máš s těma xichtama tolik, závidim ti!

    OdpovědětVymazat
  13. Druhé, šesté a poslední se mi strašně líbí! =) Krásné jsou ale vlastně všechny....opravdu sběratelské kousky! =)

    OdpovědětVymazat
  14. to víš že se nezlobim, mě je to spíš takový hloupý, promiň.. a nepotkáme se:( pojedu z Turnova za mamkou a do Brna se vrátim až v pondělí, sem objednaná dopoledne k očnímu do Pardubic, viď.
    ale počítám s tebou po tý půlce února, nádhero:)

    OdpovědětVymazat
  15. Jééé, to prvni s tou fialovou slečnou mam tež. :-)

    OdpovědětVymazat
  16. všechna se mi moc líběj:)takováhle trika s potiskem mám moc ráda:)

    OdpovědětVymazat