sobota 16. ledna 2010

La fleur fleurie

Vždycky, když se moje sebevědomí ocitne na bodě mrazu, podívám se na tyhle MÉ fotky a rázem je zase na normální teplotě(jaká to je?ani nevím:)) A není to poslední kolekce fotek. Prostě a jednoduše - hrát si na modelku mě moc baví :)






































fotila a líčila: http://ashuleii.blog.cz, šatky: HM, exteriér: Brno, zahrada, která má tak speciální název, že jsem ho zrovna zapomněla

8 komentářů:

  1. závidím ti!:D doufám že se taky dostanu k takové sbírce, já bych si vždycky z toho obchodu nejradši odnesla celý stojan!:D

    to, že si ráda hraješ na modelku chápu:) taky by mě to bavilo kdyby mě měl kdo fotit;)

    OdpovědětVymazat
  2. užasný fotky!
    strašně ti to na nich sluší a uplně mi tedkon zvedly náladu.)

    OdpovědětVymazat
  3. jeesis, leto! achjo, ja uz nedrzela fotak v ruce ani nepamatuju :(
    vypadas tam moc sympaticky!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, krásné :) Strašně se mi líbí, jak jsou ty fotky barevný a že vypadají krásně přirozeně - a ty šaty jsou vážně překrásný, prostě moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. konec ledna..? týjo, to to asi do Prahy nestihnu, krásko, mam teď každej víkend zabitej tak do půlky února. ještě to zkusim nějak namyslet a dám ti vědět:)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky Zorinko :) Tuto kolekci fotek bych nazvala Pretty woman. ;) Jinak děkuji za přivítání a přeju ti hodně úspěchu na novém blogu a taky třeba v novém životě ;)

    OdpovědětVymazat
  7. nejvíc se mi líbí 5. .... nevím, jak se tu dává jméno do hlavičky komentáře, tak se zatím budu podepisovat sem :) kami

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou moc hezké fotky, sluší ti to! :-)

    OdpovědětVymazat