úterý 19. ledna 2010

La fleur fleurie violette

Čím delší, blátivější a tím pádem otravnější počasí je, tím víc mě to nutí myslet na léto. Zítra má začít mrznout, tak si na protest vezmu krátký pletený šaty z Manga. Ať je klidně mínus padesát! A "Cahiers de Zoris" taky nebudou strádat zimou - proto další photoshoot ze sprna:





fotila a líčila: Ašu Kešu, česala: moi, šaty Camaieu, gladiátorky Debenhams, krásný náušnice opět Ašuino vlastnictví, exteriér: opět nejmenovaná zahrada v Brně :)

9 komentářů:

  1. krásné a mně již známé fotky:).. ale stejně to napíšu...
    ehm.. SLUŠÍ TI TO!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. to chápu, já mít takové krásné fotky tak bych se s nima taky chlubila.. máš rozhodně čím Zorý:)

    OdpovědětVymazat
  3. paci sa mi,ze takto "bojujes" proti zime:)
    ma aj zahrialo pri pohlade na tieto tvoje fotky
    krasne saticky.take jednoduche ale velmi sa mi pacia

    OdpovědětVymazat
  4. gladiatorky jsou skvele! ja mam teda jen jedny, navic rozmoceny od chozeni v mori :)), ale letos si urcite planuju poridit dalsi .) ty tvoje ale vypadaji fakt skvele, hrozne se mi libi ty pasky kolem kotniku.
    a coco chanel je skvela, to je fakt. nebyt ji, mozna jeste porad chodime v korzetech a obrovskych satech :)
    (a jo, ta fotka je muj autoportret ,) a dekuju!)

    OdpovědětVymazat
  5. už jsem také všechny tyto fotky obdivovala u Ashuleii,ale napíšu to i sem:Jsou nádherné a moc ti to ny nich sluší:)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju Vám všem moc za milé komentáře. Ty šaty jsem kromě těchto fotek ještě moc nevyužila, ale i kdybych je nevyužila, vůbec mi to nevadí, protože díky těmto fotkám to stálo za to:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Hmmmmmm, léto... :) Parádní fotky a ty boty... jéééé :).
    A chceš-li v těchto mrazech vyrazit v šatech, máš můj obdiv - u nás na Vysočině si netroufnu ani v pořádným vlněným skotským kiltu a pletenejch punčochách do tej klemry xD

    OdpovědětVymazat
  8. mas krasne boticky. libi se mi gladiatorky vseho druhu, vcera jsem si jedny malinko podobne taky koupila:)

    OdpovědětVymazat